Lopen tot de zon komt vind ik de mooistequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Gretzl het volgende:
Nah, Het Regent Zonnestralen is sowieso de grootste AdeM classic
Beach House heeft ook een zangeres, wist je dat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat dit een vrouw was
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon voor mezelf, de rest van het gezin en de buren, mag dat ook?
quote:
Die staat er niet in volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
De meest verwarrende stem qua man/vrouw blijft toch nog steeds wel die van Wheatus - Teenage Dirtbag
Dat hoor je wel aan de tekst gelukkig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
De meest verwarrende stem qua man/vrouw blijft toch nog steeds wel die van Wheatus - Teenage Dirtbag
Dat blokje tot en met Let There Be Rock gaat opstandje burenruzie XXLquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef houdjemond het volgende:
Don't fear the reaper is stemplaat hier, zetten jullie hem extra hard voor mij en MeneerHJM?
Verschrikkelijk nummer bovendien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Waren afgelopen of dit jaar nog wel in het nieuws omdat zij een hij is geworden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:14 schreef Viv het volgende:
K's Choice, die naam kom ik nooit meer tegen eigenlijk.Wel een goed nummer dit.
#hijgmeisjes, is weer eens wat anders dan de zuchtmeisjes in de andere allertijdenlijstenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb altijd het idee dat zij/hij in de leer is geweest bij Dolores, met dat gehijg.
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby, come with me friday don't say maybequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Ok is goed ik ga wel meequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby, come with me friday don't say maybe
Nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die staat er niet in volgens mij
Die tekst vind ik wel heel relatable (buiten dat ik geen kut met Iron Maiden kan en niet op een amerikaanse college zat/zit/whateversss)quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummer bovendien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |