abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:48:49 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197055828
twitter

:M
pi_197055837
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef popje het volgende:

[..]

Ik vrees dat het wordt eigen schuld, dikke bult, jullie wilden feestdagen vieren, dus nu mogen jullie nog een maand op blaren zitten om het te 'verdienen'... Ik hoop toch echt dat kappers weer open gaan.
Ik hoop vooral voor de ondernemers dat ze weer aan de gang kunnen. De horeca is bijvoorbeeld alles bij elkaar geteld dadelijk al zes maanden dicht. Zie dat maar eens te overleven.
pi_197055858
Over moppermodus gesproken...
Ik sta iedere keer weer versteld van hoe mensen hier de persco's ervaren.
Vingertjes, foei, 'tirades' zelfs, verdienen/straffen....
Zien jullie andere persco's dan ik ofzo? Ik ervaar dat allemaal niet zo hoor.

Ja, ze wijzen er op dat we het zelf moeten doen? Logisch toch met een virus dat door menselijk contact verspreid wordt?
pi_197055880
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:48 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 366 (bewezen COVID-19)

Bezetting op verpleegafdelingen: 2422 (verdacht of bewezen COVID-19) ( gister 2329 )
Bron: Stichting NICE, dinsdag 29 december om 13:45

https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/
Oef...
pi_197055893
Dat ben je ook wel debiel om kritiek op dit letterlijk achterlijke beleid weg te zetten als gemopper. Dit gaat verdomme om levens, om huizen waar mensen sterven omdat er nauwelijks nog zorg geboden kan worden. Dit gaat om ondernemers die leeglopen. Om kinderen die in een kwetsbare situatie worden geplaatst omdat er geen onderwijs is.

Om op te kotsen om zo badinerend te lullen in een talkshowtje.
Misschien kan die nog zorgvuldig een liedje gaan zingen, er zijn vast mensen en ook users hier die daar enorm van kunnen genieten. :')
Go hard or go home
pi_197055999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Noek het volgende:
Dat ben je ook wel debiel om kritiek op dit letterlijk achterlijke beleid weg te zetten als gemopper. Dit gaat verdomme om levens, om huizen waar mensen sterven omdat er nauwelijks nog zorg geboden kan worden. Dit gaat om ondernemers die leeglopen. Om kinderen die in een kwetsbare situatie worden geplaatst omdat er geen onderwijs is.

Misschien kan die nog zorgvuldig een liedje gaan zingen, er zijn vast mensen en ook users hier die daar enorm van kunnen genieten. :')
Denk je? Nog geen fans van hem gezien hier! :N
pi_197056031
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:50 schreef Mammietje het volgende:
Over moppermodus gesproken...
Ik sta iedere keer weer versteld van hoe mensen hier de persco's ervaren.
Vingertjes, foei, 'tirades' zelfs, verdienen/straffen....
Zien jullie andere persco's dan ik ofzo? Ik ervaar dat allemaal niet zo hoor.

Ja, ze wijzen er op dat we het zelf moeten doen? Logisch toch met een virus dat door menselijk contact verspreid wordt?
Ze zeggen nooit letterlijk ''foei'', maar tussen de lijnen door komt het wel heel erg over alsof ze dat bedoelen. Terwijl ze ondertussen weigeren om toe te geven dat ze zelf echt een hoop verpest hebben. Natuurlijk heeft het volk een verantwoordelijkheid en dat mag best gezegd worden, maar benoem dan ook dat het kabinet zelf ook een grote rol speelt en dat die ook gewoon gefaald hebben. Ze zorgen voor veel meer draagvlak als ze hun eigen rol niet proberen weg te wuiven. Telkens nieuwe beloftes; telkens om de zaken heen lullen, bepaalde personen in hoge posities die fout na fout maken...tja.
pi_197056042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:48 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

:M
Ja, mensen laten zich niet zomaar een weekendje weg of vakantie ontnemen.
Go hard or go home
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:57:31 #209
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197056062
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:41 schreef Vallon het volgende:

[..]

Weet jij het ? Zowel wat het betekent voor ons lijf, geest en toekomst ?

Ik vind het nogal wat om te rommelen met genetische codes of we het leven in elkaar legoën
Dat is niet wat er gebeurt.
quote:
en (ethisch) de bevolking dat naast behandeling nu ook preventief gaan opdringen.
Gaan we straks elk jaar onze DVKTGPCHHVS prikken halen die dan specifiek magisch wordt aangepast omdat het zo mooi kan en dan onze autonome afweer niet meer zelf aan bod of het werk hoeven te zetten ?
Het is je lichaam echt worst wat voor soort ziektekiemen of delen daarvan binnenkomen; dezelfde afweer komt dan in actie.
quote:
De volgende stap in dit proces om dan geen afweer te veroorzaken maar gewoon rechtstreeks antilichamen te veranderen en die te fabrieken.
Nee.
quote:
En ja dat is allemaal maakbare zaligheid waarbij ik nergens kan inschatten wie of wat dat precies laat staan ons als soort; aan en tot voordeel gaat geven.
Dat is wel de teneur ja.
quote:
Ethisch vind ik ook dat er misbruik is omtrent wat gaande is. Pure flauwekul en emotionele chantage om op gevoel in te spelen dat je je vaccineert voor de ander en meer van dat soort ingebrachte schuldcomplexen van menselijk gedragingen etc.etc.
Vind jij dat ethisch? Ik vind ethisch van niet.
quote:
Maar goed. Die bruggen wat heel normaal is geworden, zijn we met de "crisis" inmiddels overgegaan dat we het ineens heel normaal vinden om de bevolking preventief in te gaan enten
Zoals al een paar decennia
quote:
met Genetisch gemodificeerde producten zonder te weten of het waarvoor en hoelang en voor wie die precies (uit)werken.
Dat is getest.
quote:
Ik wordt dan wat cynisch dat we wel in de EU een stevig verbod hebben op genetisch-gemodificeerd voedsel (zoals mais of soja) dat verboden is om te maken. Hier een wiki omdat wat inzichtelijk te maken.

NB: Ik ben geen tegenstander, verre van dat en vooral voorstander wanneer zaken qua implicaties maar overdacht zijn.
Ze zijn qua implicatie gelukkig overdacht ja.
pi_197056069
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:48 schreef Predator40 het volgende:
24u toename aantal opnamen: 366 (bewezen COVID-19)

Bezetting op verpleegafdelingen: 2422 (verdacht of bewezen COVID-19) ( gister 2329 )
Bron: Stichting NICE, dinsdag 29 december om 13:45

https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/
De toename is dan toch 93?

Want er gaan ook schijnbaar een hoop van de verpleegafdelingen af.
pi_197056085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Noek het volgende:

Haha, klinkt een beetje als Wiebes tijdens die verhoren in de toeslagenaffaire: "Ik werd er verdrietig van en had een beetje buikpijn"... Dat zegt dan een volwassen kerel die geacht wordt het land te besturen. _O-
pi_197056097
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze zeggen nooit letterlijk ''foei'', maar tussen de lijnen door komt het wel heel erg over alsof ze dat bedoelen. Terwijl ze ondertussen weigeren om toe te geven dat ze zelf echt een hoop verpest hebben. Natuurlijk heeft het volk een verantwoordelijkheid en dat mag best gezegd worden, maar benoem dan ook dat het kabinet zelf ook een grote rol speelt en dat die ook gewoon gefaald hebben. Ze zorgen voor veel meer draagvlak als ze hun eigen rol niet proberen weg te wuiven. Telkens nieuwe beloftes; telkens om de zaken heen lullen, bepaalde personen in hoge posities die fout na fout maken...tja.
Je hoort mij ook niet zeggen dat ze alles perfect doen. Verre van.
Maar ik 'hoor' die foeis niet, echt niet.
Of ik voel me niet aangesproken. Dat kan ook.
pi_197056136
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Je hoort mij ook niet zeggen dat ze alles perfect doen. Verre van.
Maar ik 'hoor' die foeis niet, echt niet.
Of ik voel me niet aangesproken. Dat kan ook.
Ik voel me ook niet aangesproken, maar hoor toch echt duidelijk meerdere malen dat ze vinden dat "wij" het niet goed hebben gedaan en dat het "onze" schuld is. Dat bedoelen ze met foei.
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:00:27 #214
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197056158
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, klinkt een beetje als Wiebes tijdens die verhoren in de toeslagenaffaire: "Ik werd er verdrietig van en had een beetje buikpijn"... Dat zegt dan een volwassen kerel die geacht wordt het land te besturen. _O-
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:00:40 #215
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197056165
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, mensen laten zich niet zomaar een weekendje weg of vakantie ontnemen.
Ik was ook lichtelijk verbaasd dat er nog steeds honderden Britten aan het skieën waren in Zwitserland en dat ze in Oostenrijk ook last hadden van teveel binnenlands toerisme richting de skioorden. Dit is echt niet uitsluitend een Nederlands probleem (maar de uitvoering in Nederland met die teststraten die om 17:00 dichtgingen is dan wel weer Oudhollandsche lulligheid).
pi_197056185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

terwijl die gewoon linea directa ontslagen had moeten worden......die toeslagenaffaire is schandalig, dat de regering hiermee wegkomt is ongelofelijk
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:01:36 #217
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197056192
twitter

Tja jongens dit is toch echt niet goed....
pi_197056225
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik voel me ook niet aangesproken, maar hoor toch echt duidelijk meerdere malen dat ze vinden dat "wij" het niet goed hebben gedaan en dat het "onze" schuld is. Dat bedoelen ze met foei.
Ja, dat snap ik. Maar dat zijn dus verwijten die ik niet hoor.
Ik hoor vaker richting complimenten dan dat.
Maar het zal wel aan mij liggen. :?
pi_197056228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Tja jongens dit is toch echt niet goed....
Het is echt te hopen dat de kerst niet voor meer besmettingen heeft gezorgd ...... :'(
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197056237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Het is echt te hopen dat de kerst niet voor meer besmettingen heeft gezorgd ...... :'(
Die komen pas over ~10 dagen :(
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197056246
Holy shit zeg.. :{

Patients currently in the hospital:
(difference with yesterday)

🔴2.761 (181)

🔴Clinic: 2.077 (155)
🔴ICU: 684 (26)

New:
🔴Clinic: 430 (157)
🔴ICU: 72 (18)

In 🇩🇪: 7

(Bron: YorickB twitter)