was gister even de hondjes uitlaten, en het was op 3 knalletjes na in de verte echt doodstil.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Drekkoning het volgende:
Hier vooralsnog vele malen rustiger dan de jaren ervoor. Ben benieuwd hoe het de 31ste gaat en of we daadwerkelijk minder slachtoffers gaan zien
Dat maakt niet uit. Elke patient die ze niet hoeven behandelen is mooi meegenomen. De druk op de ziekenhuizen maar vooral het personeel is veel te groot.quote:Op woensdag 30 december 2020 02:47 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoeveel vuurwerkslachtoffers liggen er op de IC?
Hier ook amper vuurwerk. Had toch wel meer knallen verwacht. Ik ben benieuwd hoe het hier morgen om 12 uur is. Wel bizar, normaal gaat het van de eerste verkoopdag al helemaal los hierquote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was gister even de hondjes uitlaten, en het was op 3 knalletjes na in de verte echt doodstil.
ook niemand op straat trouwens, uitgestorven om half 11 savonds.
en dat baggerweer helpt ook niet meequote:Op woensdag 30 december 2020 10:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier ook amper vuurwerk. Had toch wel meer knallen verwacht. Ik ben benieuwd hoe het hier morgen om 12 uur is. Wel bizar, normaal gaat het van de eerste verkoopdag al helemaal los hierVoelt helemaal niet als eind december zo zonder vuurwerk
De politie heeft een apart team die daar online naar zoektquote:Op woensdag 30 december 2020 00:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie wel wat anders te doen heeft dan internetforums afstruinen op mensen die misschien met oud en nieuw een strijkertje gaan afsteken.
Naar mensen die een antwoord op een poll aanklikken? Dat is nooit genoeg voor een huiszoekingquote:Op woensdag 30 december 2020 11:02 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
De politie heeft een apart team die daar online naar zoekt
Dat zeg ik toch ook. XDquote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef miaeak het volgende:
[..]
Nogmaals, voor zaken die het waard zijn. Niet voor Sjakie die dreigt een Baby pijltje in zijn achtertuin af te steken.
Dus nu ik heb gezegd dat ik shells heb zullen ze binnenkort langskomen? Haha, we gaan het zien, de koffie staat klaarquote:Op woensdag 30 december 2020 10:17 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Moah vergis je er niet op daar is een apart team voor, maar idd een strijkertje kijken ze niet naar maar als ze denken daar zit meer achter tja.
Aldus de user die zichzelf sinterklaas noemt.quote:Op woensdag 30 december 2020 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vuurwerk afsteken na je 16de
gewoon niks thuis opslaan.....quote:Op woensdag 30 december 2020 12:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dus nu ik heb gezegd dat ik shells heb zullen ze binnenkort langskomen? Haha, we gaan het zien, de koffie staat klaar
Ik steek ze zeker niet af in een woonwijk... hdpe buis en gewoon geen rare dingen doen dan komt het wel goed. Het is allemaal geen raketwetenschap.... maar wel mortierwetenschapquote:Op woensdag 30 december 2020 12:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gewoon niks thuis opslaan.....
ik huurde vroeger een container in een buitengebied, ideaal.
tijdens de huiszoeking vonden ze ook helemaal niks, 1 week later ging het helemaal los in het park hierachter![]()
ik zou nu persoonlijk geen shells schieten, en vooral niet in een woonwijk, als er wat misgaat ( nog nooit gebeurd bij mij trouwens ) dan kan je bijna nergens terecht.
ik schoot de cilinders zelfs uit staal, 210mmquote:Op woensdag 30 december 2020 12:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik steek ze zeker niet af in een woonwijk... hdpe buis en gewoon geen rare dingen doen dan komt het wel goed. Het is allemaal geen raketwetenschap.... maar wel mortierwetenschap
Nice haha, staal wordt wel heet. Ik heb maar eenvoudige 4"quote:Op woensdag 30 december 2020 12:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik schoot de cilinders zelfs uit staal, 210mm
de grootste shell woog zo rond de 15kg.
mooie tijden geweest, nu mee gestopt met zulke gekkigheid.
Vroeger vaak gedaan, zat zelf in die handel. Goud geld aan weten te verdienen. Ben wel blij dat ik op tijd gestopt ben.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:47 schreef Basp1 het volgende:
En wie van de vuurwerkliefhebbers heeft ook even een trip naar Polen gemaakt om wat in te slaan?![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-te-slaan-a4025611
Ja maar echt.. Er zijn veel meer harde bommen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef HansCojona het volgende:
Nog nooit zoveel vuurwerk gehoord, ook knallen die vele malen harder lijken dan cobra's. Bedankt overheid, legaal was toch al geen reet aan.
Ik wens je voor 2021 een lekkere del van een meid om mee te rollebollen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb geen schoonfamilieIk heb alleen mijn moeder, en daar ben ik voor behandeld.
Cobra heeft gewoon een CE keurmerk.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef HansCojona het volgende:
Nog nooit zoveel vuurwerk gehoord, ook knallen die vele malen harder lijken dan cobra's. Bedankt overheid, legaal was toch al geen reet aan.
Ok en wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Cobra heeft gewoon een CE keurmerk.
Hopelijk blazen die tokkies zichzelf op.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef HansCojona het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |