Vroeger vaak gedaan, zat zelf in die handel. Goud geld aan weten te verdienen. Ben wel blij dat ik op tijd gestopt ben.quote:Op woensdag 30 december 2020 08:47 schreef Basp1 het volgende:
En wie van de vuurwerkliefhebbers heeft ook even een trip naar Polen gemaakt om wat in te slaan?![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-te-slaan-a4025611
Ja maar echt.. Er zijn veel meer harde bommen.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef HansCojona het volgende:
Nog nooit zoveel vuurwerk gehoord, ook knallen die vele malen harder lijken dan cobra's. Bedankt overheid, legaal was toch al geen reet aan.
Ik wens je voor 2021 een lekkere del van een meid om mee te rollebollen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb geen schoonfamilieIk heb alleen mijn moeder, en daar ben ik voor behandeld.
Cobra heeft gewoon een CE keurmerk.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef HansCojona het volgende:
Nog nooit zoveel vuurwerk gehoord, ook knallen die vele malen harder lijken dan cobra's. Bedankt overheid, legaal was toch al geen reet aan.
Ok en wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:27 schreef halfway het volgende:
[..]
Cobra heeft gewoon een CE keurmerk.
Hopelijk blazen die tokkies zichzelf op.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef HansCojona het volgende:
Oh vreemd, want ik kijk hier in Utrecht uit op een prachtige skyline en het is echt aanzienlijk veel minder dan voorgaande jaren.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:57 schreef paulgo het volgende:
Het vuurwerkverbod wordt hier in Utrecht massaal overtreden. Zeg dat het 10 % minder is maar je hoort elke seconde zwaar illegaal knalvuurwerk. Dat krijg je met enorm veel regels en verboden zonder tien keer meer handhaving
Helaas is het hier hetzelfde gebleven.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef KennyPowers het volgende:
Veel minder dan normaal als je goed luistert. Nog een paar jaar en dan zijn we ervan af.
Zijn er grenscontroles uitgevoerd op vuurwerk?? Het grensverkeer is zo goed als opgedroogd dus zou me niet verbazen als dit wegbezuinigd is.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:57 schreef paulgo het volgende:
Het vuurwerkverbod wordt hier in Utrecht massaal overtreden. Zeg dat het 10 % minder is maar je hoort elke seconde zwaar illegaal knalvuurwerk. Dat krijg je met enorm veel regels en verboden zonder tien keer meer handhaving
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |