Iconische scène!quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon Poppedans dus
Ik dacht wow, gaat ook gewoon nog even doorquote:
Niet Radar Love?quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, weet iemand of dit toevallig de eerste nr 1 hit van een Nederlandse band was daar?
Love Buzz ook. Die vind jij vast minder goed in de coverversie.quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef Zorro het volgende:
Never Marry A Railroad Man is ook een prima nummertje van ze.
Als iemand straks een potje wil of jij een rematch, altijd readyquote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef DecoAoreste het volgende:
We hadden het gisteren trouwens ook al over Queen's Gambit, toen hebben @:skysherrif en ik nog een potje of 2 zitten schaken tussendoor
Ja dag roepen ze er al-tijd bij. Net als die klote- fiets van Fanny Blankers-Koenquote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, weet iemand of dit toevallig de eerste nr 1 hit van een Nederlandse band was daar?
quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Mariska Veres is trouwens best flink afgevallen de laatste jaren
Schakengenot.quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef DecoAoreste het volgende:
We hadden het gisteren trouwens ook al over Queen's Gambit, toen hebben @:skysherrif en ik nog een potje of 2 zitten schaken tussendoor
ja sommigen zijn boos dat Thom Yorke op 71 staat bij de beste zangers/zangeressen ooitquote:Op maandag 28 december 2020 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
T'is wel echt een dingetje ja. Maar radiohead fans zijn ook wel een beetje snobby over het algemeen, dus niet heel gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |