Is voor instaquote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Worden die DJ"s betaald om gek te doen ofzo? Ik heb werkelijk waar nog niemand gewoon normaal zien doen
Een jaar min 3 dagen gok ik.quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden afgefikt
nee idd, die albums dat ze nog echt keiharde rock speelde.quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het hele stijltje is ook wel heel erg Anouk sowieso. De oude Anouk dan, niet die rare moderne Nederlandstalige.
...oh ja.quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anouk heeft Weak toch ook gewoon gecoverd?
Ja kloptquote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anouk heeft Weak toch ook gewoon gecoverd?
Wat een briljante tijd leven we toch in, dat er voor werkelijk iedere uitspraak een bijpassende foto te vinden of te maken is.quote:Op maandag 28 december 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Wiek as I am.
Annemieke Schollaardt ook niet?quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Worden die DJ"s betaald om gek te doen ofzo? Ik heb werkelijk waar nog niemand gewoon normaal zien doen
#doneerquote:
De goede Anouk dusquote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee idd, die albums dat ze nog echt keiharde rock speelde.
Op zich niks mis mee, klinkt prima
Wow, ik ben onder de indrukquote:
Goede stadquote:
Je zus is Krystl?quote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bleek net dat mijn zus Paul knap vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |