Is voor instaquote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Worden die DJ"s betaald om gek te doen ofzo? Ik heb werkelijk waar nog niemand gewoon normaal zien doen
Een jaar min 3 dagen gok ik.quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna een jaar geleden afgefikt
nee idd, die albums dat ze nog echt keiharde rock speelde.quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het hele stijltje is ook wel heel erg Anouk sowieso. De oude Anouk dan, niet die rare moderne Nederlandstalige.
...oh ja.quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anouk heeft Weak toch ook gewoon gecoverd?
Ja kloptquote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Anouk heeft Weak toch ook gewoon gecoverd?
Wat een briljante tijd leven we toch in, dat er voor werkelijk iedere uitspraak een bijpassende foto te vinden of te maken is.quote:Op maandag 28 december 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Wiek as I am.
Annemieke Schollaardt ook niet?quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Worden die DJ"s betaald om gek te doen ofzo? Ik heb werkelijk waar nog niemand gewoon normaal zien doen
#doneerquote:
De goede Anouk dusquote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee idd, die albums dat ze nog echt keiharde rock speelde.
Op zich niks mis mee, klinkt prima
Wow, ik ben onder de indrukquote:
Goede stadquote:
Je zus is Krystl?quote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bleek net dat mijn zus Paul knap vindt
De godin uiteraard welquote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Annemieke Schollaardt ook niet?
Wat een slet.quote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die stond ook met een witte vlag te zwaaien bij Didoquote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Annemieke Schollaardt ook niet?
De enige Anouk als het aan mij lag.quote:
Pfffquote:
Er zijn lelijkere DJ’s.quote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ja, cringequote:Op maandag 28 december 2020 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die stond ook met een witte vlag te zwaaien bij Dido
Aparte smaakquote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Maar zij is wel echt leuk!quote:Op maandag 28 december 2020 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pfff
Dat hele opleuken heeft de lijst toch niet nodig.... mensen luisteren toch wel. Daarstraks ook al dat akward dansen van Emily waarbij ze bijna een dot vuurwerk in d'r doos geschoten kreeg
Ja duh, zolang Giel DJ isquote:
Ik zou hem ook niet afwijzenquote:Op maandag 28 december 2020 23:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ze willen ook graag bij de jeugd aanhakenquote:Op maandag 28 december 2020 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pfff
Dat hele opleuken heeft de lijst toch niet nodig.... mensen luisteren toch wel. Daarstraks ook al dat akward dansen van Emily waarbij ze bijna een dot vuurwerk in d'r doos geschoten kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |