De molen hier heeft zijn wieken nog niet terugquote:Op maandag 28 december 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Wiek as I am.
Moest ik eerlijk gezegd ook aan denken aan het begin van het lied.quote:Op maandag 28 december 2020 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt op The Dark van Anouk
Goed dat t nu een ex is danquote:Op maandag 28 december 2020 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige band. Mijn ex vond de zangeres een beetje eng. Toen we op Lowlands waren, gingen we om die reden ook niet naar het concert van Skunk Anansie toe.
Godverquote:Op maandag 28 december 2020 23:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Wiek as I am.
Die zijn gisteren afgebroken?quote:Op maandag 28 december 2020 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
De molen hier heeft zijn wieken nog niet terug
quote:
Daarom nu je ex?quote:Op maandag 28 december 2020 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
Geweldige band. Mijn ex vond de zangeres een beetje eng. Toen we op Lowlands waren, gingen we om die reden ook niet naar het concert van Skunk Anansie toe.
als je wifi brak is het wel kapot ja.quote:Op maandag 28 december 2020 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is het forum zo traag ineens of is m'n WiFi brak?
Mooi man, hele Wieringermeerpolder vol met die dingen. Hele uitzicht vanaf Afsluitdijk ook verneukt.quote:
Het hele stijltje is ook wel heel erg Anouk sowieso. De oude Anouk dan, niet die rare moderne Nederlandstalige.quote:Op maandag 28 december 2020 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moest ik eerlijk gezegd ook aan denken aan het begin van het lied.
Je WiFi is weak.quote:Op maandag 28 december 2020 23:27 schreef PzKpfw het volgende:
Is het forum zo traag ineens of is m'n WiFi brak?
Anouk heeft Weak toch ook gewoon gecoverd?quote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het hele stijltje is ook wel heel erg Anouk sowieso. De oude Anouk dan, niet die rare moderne Nederlandstalige.
Bijna een jaar geleden afgefiktquote:Op maandag 28 december 2020 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die zijn gisteren afgebroken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |