Ja.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Nooit meer alcohol drinken of blind worden?
Verdomme.quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Evenstar het volgende:
Net bier op, als ik nu whisky ga drinken en straks nog shotjesspel dan gaat het niet goed en eindig ik als de tijger die zojuist werd gepost.
ik zuip al 6 maanden niet meer, dan ben ik in ieder geval voorbereid op de eerste keus, dus doe die maar.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Ik gok dat het niet jouw ding isquote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef Cee het volgende:
Ik weet van het bestaan van dit nummer af maar heb het nog nooit gehoord (tot nu dan).
Nooit meer alcohol (verandert niks voor me, dus easy).quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Dan liever mijn eigen ogen uitsteken inderdaadquote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een doodsimpel dilemma.
Daar mag wel op gedronken worden.quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zuip al 6 maanden niet meer, dan ben ik in ieder geval voorbereid op de eerste keus, dus doe die maar.
Oh ja, ik drink sinds vandaag officieel 6 maanden niet meer
Nooit meer alcohol drinken, kan altijd nog zuipen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar mag wel op gedronken worden.
Ik vind het wel lekker klinken hoor!quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet jouw ding is
Met een snelle blik op de lijst zie ik dat we hem morgen sowieso twee keer krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Is het nu voorlopig klaar met Broes? Ik heb hem vandaag wel (te) vaak gehoord eigenlijk.
Tegenwoordig herken je het niet meer hoor. De wijk is flink opgeknapt. Ik woon nog in de buurt en de ouders van Twans vriendin wonen daar.quote:Op maandag 28 december 2020 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad heel onwerkelijk
Ik ben jaren later met de studie naar het monument geweest. Zo groot nog overal de schade
Dan maar Blof luisteren....quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een liedje van Blof luisteren of doof worden?
Dat eerste doen we hier al genoeg helaas.quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeli. Je krijgt nu toch een muntje van de AA?quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zuip al 6 maanden niet meer, dan ben ik in ieder geval voorbereid op de eerste keus, dus doe die maar.
Ow dat duurt nog even...quote:Op maandag 28 december 2020 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
volgende is pas 702 gelukkig.
Kan het altijd nog snuiven of injecteren.quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nooit meer alcohol drinken, kan altijd nog zuipen.
... stemplaat genot volgende uurquote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Dan hoop ik nog te slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Mag je zelf het liedje kiezen? Zit nogal veel kwaliteitsverschil inquote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topperquote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Easy peasy. Bløf duurt 3-4 minuten, doof zijn je hele leven.quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zit niet bij de AAquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeli. Je krijgt nu toch een muntje van de AA?
Blauwe ruis is hetzelfde als doof toch?quote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mag je zelf het liedje kiezen? Zit nogal veel kwaliteitsverschil in
Ik wilde even aangeven dat het een kut dilemma was joh, niet zoveel mis met Blof.quote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
... stemplaat genot volgende uur
Das een mooie dag voor de doodquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie dag om dat nummer te skippenquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe kan Twan een vriendin hebben, HIJ IS DRIE.quote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tegenwoordig herken je het niet meer hoor. De wijk is flink opgeknapt. Ik woon nog in de buurt en de ouders van Twans vriendin wonen daar.
Yeps, gedoe met de ramp en 3 weken later trouwen. Daarna druk met het huis geweest en alles eromheen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Pffff, rare wereld moet dat voor je zijn geweest toen.
Je kan best doof worden zonder een liedje van Bløf te luisteren, andersom is lastigerquote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit meer alcohol.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |