Dit, heerlijke stem maar is wel even leuk geweest.quote:Op maandag 28 december 2020 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Is het nu voorlopig klaar met Broes? Ik heb hem vandaag wel (te) vaak gehoord eigenlijk.
volgende is pas 702 gelukkig.quote:Op maandag 28 december 2020 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Is het nu voorlopig klaar met Broes? Ik heb hem vandaag wel (te) vaak gehoord eigenlijk.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Uiteraardquote:
Verdomme, te laat!quote:
ik ook niet. kan niet zeggen dat ik er weg van benquote:
Als dat op moet, dan maar aan de 100ste hutBroes en dezequote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt veel krediet. Maar hier verlies je een puntje
Pffff, rare wereld moet dat voor je zijn geweest toen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was heel onwerkelijk. En pas 's avonds toen we veilig op een andere plek zaten, beseften we pas wat er was gebeurd. Toen we het huis uit gingen, dachten we nog dat we een paar uur later terug zouden komen. De buurjongen van 2 deuren verder is bij de ramp overleden. Dat was het heftigst.
Nooit meer alcoholquote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Nooit meer alcohol drinken of blind worden?
Wat een doodsimpel dilemma.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Nooit meer alcoholquote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |