Je hebt nog gelijk ook.quote:Op maandag 28 december 2020 21:51 schreef Mikeytt het volgende:
komkommer is een vrucht, geen groente
Prima, weer een dagje bij productie ondersteunen vandaagquote:
Bikkel. Lekker bezigquote:Op dinsdag 29 december 2020 05:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima, weer een dagje bij productie ondersteunen vandaag
Kunnen ze alleen nog maar jongens of meisjes makenquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen ze alleen nog maar jongens of meisjes maken
DDDDDUUUUUUDD000000RRRRRRRquote:
@Haags gaat zo jaloers zijnquote:
Hoi boos ik ben dud0rquote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:41 schreef Amee het volgende:
Maar dus hoe gaat het met jullie? Lang niet gesproken, he.
Ik nietquote:
Gaat je geen reet aan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:41 schreef Amee het volgende:
Maar dus hoe gaat het met jullie? Lang niet gesproken, he.
Ik las uit de kleren gaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:43 schreef Amee het volgende:
[..]
Met mij ook goed. Al begin ik wel zin te krijgen om weer eens uit eten te gaan....
Het heeft beide twee keer een equote:
En waar het hart vol van is. Haha!quote:
Ik ben zwaar teleurgesteld nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:52 schreef Amee het volgende:
[..]
En waar het hart vol van is. Haha!
Herinner me nu net dat ik je had beloofd om je te melden als er weer een foto in mijn fobo komt. Was ik vergeten en het is nu weer weg
Dank je. Zit er een foto van jou aan?quote:
Neequote:Op dinsdag 29 december 2020 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je. Zit er een foto van jou aan?
Waardeloos weerquote:
🤷🏼♂️quote:
Doe je thuis niks leuksquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag thuis dus er is niets leuks te vertellen.
Vandaag op productie locatie wezen helpen. Altijd gezelligquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Soms wel. Maar heb vandaag gewerkt. En jij?
Klinkt beter dan thuis werken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag op productie locatie wezen helpen. Altijd gezellig
Dat heb ik daarna ook nog gedaanquote:
Oke veel plezierquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb opeens weer energie!
Ik ga iemand versieren!
En wat is het geworden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:16 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb opeens weer energie!
Ik ga iemand versieren!
Gewerkt ..en jij ?quote:Op woensdag 30 december 2020 08:35 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoe heb je je feestdagen doorgebracht, Geerd?
Ria loempiaquote:
Nog wat leuks gehad?quote:
quote:
oh. Dus ik hoef ook geen kinky foto's te maken voor jequote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
oh. Dus ik hoef ook geen kinky foto's te maken voor je
Alsof jij zo kinky bentquote:Op woensdag 30 december 2020 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
oh. Dus ik hoef ook geen kinky foto's te maken voor je
Wat weet jij daar nou vanquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 12:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Helemaal niets idd. Maar het is leuk om te zeggen
wat is er nou leuk aan om dat te zeggenquote:
LEGO is leukquote:Op woensdag 30 december 2020 15:09 schreef Ynnad_Er het volgende:
Bijna een bak Lego gekochtVoelde mij weer even kind toen ik een bouwpakket voor een raceauto zag staan.
Alleen hij was wel erg klein.
quote:
Kijk even op brickwatch. Dan kan je op set volgens mij zoeken en zie je de laagste prijsquote:Op woensdag 30 december 2020 15:22 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]Ik ben nu eigenlijk zoekende naar zo'n gruwelijk grote Truck, Jeep of wat dan ook van Technisch LEGO
![]()
Ouderwets met een kop soep en een broodje de hele middag zitten bouwen![]()
Leuke tip ! Dank je wel !quote:Op woensdag 30 december 2020 15:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kijk even op brickwatch. Dan kan je op set volgens mij zoeken en zie je de laagste prijs
Ik heb de komende dagen mijn logeerkatquote:Op donderdag 31 december 2020 10:50 schreef stokj het volgende:
Man man man, kijk die kat gaan dan vanaf 1:17
quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de komende dagen mijn logeerkat
wel gezelligquote:
Echt welquote:
Hopelijk springt hij niet tegen het plafond aan met het vuurwerk dat (stiekem) wordt afgestoken.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de komende dagen mijn logeerkat
Als je de zorg die je zou willen geven aan zo een kat daadwerkelijk kan geven dan zou ik zeggen: DOEN!quote:Op donderdag 31 december 2020 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welIk ben ook blij dat hij er is , ik mis mijn katten heel erg , heb wel een zwerfkat waar ik elke dag eten voor klaarzet ,maar ik zit wel heel erg te twijfelen om weer een kat te nemen
Hij ligt nu lekker te slapen ... het knalt hier zo nu en dan flink dus heb muziek op staan ...quote:Op donderdag 31 december 2020 21:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk springt hij niet tegen het plafond aan met het vuurwerk dat (stiekem) wordt afgestoken.
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ligt nu lekker te slapen ... het knalt hier zo nu en dan flink dus heb muziek op staan ...
quote:Op donderdag 31 december 2020 22:54 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Samen het nieuwe jaar in![]()
Ik had vanmorgen de kat van een van de buren binnen. Heeft de hele woonkamer verkent![]()
Ging ook nog voor het raam zitten. Toch maar snel weggetrokken.....ook een beetje raar als de buren toevallig langskomen en die zien hun kat bij mij zitten
Doe je goed, nog een paar minutenquote:Op donderdag 31 december 2020 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ligt nu lekker te slapen ... het knalt hier zo nu en dan flink dus heb muziek op staan ...
Jaquote:Op donderdag 31 december 2020 23:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe je goed, nog een paar minuten
De beste wensen stokj!quote:
Gelukkig nieuwjaar puzzieequote:
Van hetzelfde Engine10!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
De beste wensen stokj!![]()
[..]
Gelukkig nieuwjaar puzziee![]()
Jij ook engiequote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
De beste wensen stokj!![]()
[..]
Gelukkig nieuwjaar puzziee![]()
Ja dat is wel zo. Hij doet ook alleen maar beetje verkennen en we knuffelen een beetje en daarna gaat hij voor de deur staan en laat ik hem (of haar, geen idee eigenlijk) naar buiten. Maar hij blijft wel iedere keer iets langerquote:Op donderdag 31 december 2020 23:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]Beeld
![]()
Aan de andere kant: Je kent vast wel de term 'bij- vrouw'Katten hebben bij-huisjes
![]()
En toch komen ze uiteindelijk na hun avonturen altijd weer thuis om bij te komen , en vooral om lekker te slapen![]()
Heerlijk
Hij voelt zich chill bij jouquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Hij doet ook alleen maar beetje verkennen en we knuffelen een beetje en daarna gaat hij voor de deur staan en laat ik hem (of haar, geen idee eigenlijk) naar buiten. Maar hij blijft wel iedere keer iets langer![]()
Hoogtepunt van m'n dag
Haaahahaha! Gekkies 1quote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:44 schreef stokj het volgende:
Voor de grap zat ik eens rond te neuzen op de website van mijn favoriete ijswinkel.
Zag ik dat ze een webshop hebben waar je kan bestellen en dan je bestelling in de winkel kan afhalen. Vragen ze ¤0,50 afhaalkosten. Dus als je iets bestelt betaal je 50 cent om het af te halen (bezorgen doen ze niet) terwijl als je het in de winkel bestelt je die 50 cent niet betaalt.
Man man man
Ja echt hé, wat een booractie is dit. Ik had zo vaak in de winkel besteld en dacht ik ga een keer online bestellen dan is het letterlijk halen en weggaan zonder te moeten wachten etc. Moet je zelfs hun betalen om het te mogen halenquote:
DDDUUUDDDD00000RRRRRquote:
Hij was wel in complete paniek tijdens oud en nieuw ...veel vuurwerk hierquote:
Ah altijd zielig ze bang zijn. Het huis slopen is weer wat minder leukquote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij was wel in complete paniek tijdens oud en nieuw ...veel vuurwerk hierMaar hij is nu weer helemaal in zijn element en sloopt het huis
Ja dat was wel sneu om te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah altijd zielig ze bang zijn. Het huis slopen is weer wat minder leuk
als het daarbij blijft valt het nogwel mee. wordt vervelender als het meubels wordenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat was wel sneu om te zienHij vindt mijn verjaardags-bloemen erg lekker , die loopt ie nu te slopen
Enige meubel wat hij heeft gesloopt is zijn eigen krab/hangmat paal bij hem thuisquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het daarbij blijft valt het nogwel mee. wordt vervelender als het meubels worden
oh dat valt dan inderdaad meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Enige meubel wat hij heeft gesloopt is zijn eigen krab/hangmat paal bij hem thuis![]()
Valt reuze mee
kan hij daar de zooi weer slopenquote:
@puzziepie ik ben daar ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
En ben je er al over uit of je zelf weer een kat neemt?
Ik mis een kat.. maar ik zou niet meer gaan voor kitten (hoe leuk ik dat ook vindquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:01 schreef dud0r het volgende:
En ben je er al over uit of je zelf weer een kat neemt?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
@:puzziepie ik ben daar ook benieuwd naar
Eentje die wat ouder is uit het asiel halenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik mis een kat.. maar ik zou niet meer gaan voor kitten (hoe leuk ik dat ook vind![]()
Ik ben nog aan twijfelen
Ja dat zou ik sowieso doenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eentje die wat ouder is uit het asiel halen
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Genoeg katten die na deze jaarwisseling een onderkomen bij jou willen!
Het juiste momentquote:
Hopelijk blijft het de goede kant op gaan!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het juiste moment![]()
Ik moet (voor mezelf) eerst aan de slag met mezelf , ik heb een pittig anderhalf jaar gehad , vooral vanwege mijn schildklier. Ik heb geen idee hoe ik er op dit moment voorsta , moet half januari weer bloed laten prikken)
Mijn waarden zijn sinds augustus weer beter en stabieler,(een jaar lang te trage werking en nu loopt ie weer te snel, maar passend bij mijn ziekteen hopelijk is dat nog steeds zo
![]()
Maar dat betekend alleen niet dat alles dan ook meteen weer goed is. Dit gaat zeker een jaar duren voordat ik me echt weer goed voel. Hopelijk binnenkort meer zon , warmere dagen , want dat helpt ook![]()
En die tijd heb ik ook nodig om wat dingen aan te pakken, weer lopen ,energie krijgen en beter in mijn vel zitten.
Nu is de tijd daar nog niet voor
Ik hoop van wel jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk blijft het de goede kant op gaan!
Correctquote:
Weinig. Jij?quote:
En foto's van jezelf voor ons maken?quote:
We kunnen vragen of @Geerd dan de foto's wil makenquote:
Ben je meer van de films maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dts weer eens op slot zitquote:
Volgens was het toen ook door DTS dat de Baggeraars geen zin meer hadden. Haha!quote:Op maandag 4 januari 2021 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als dts weer eens op slot zit![]()
Goedemorgen amee!![]()
Weer lekker aan h het werk vandaag?
In de wc nog wel. Ik ben ook weer thuis aan het werkquote:Op maandag 4 januari 2021 08:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens was het toen ook door DTS dat de Baggeraars geen zin meer hadden. Haha!
Ja, ben thuis aan het werk. Ik zit nu in de wc![]()
En jij?
Oh, en goedemorgen!
Veel plezierquote:Op maandag 4 januari 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de wc nog wel. Ik ben ook weer thuis aan het werk
Voor 90% mee eens, al mis ik het soms wel om collega's face to face te zien.quote:
Ik ga een of twee dagen per week nog wel naar werk. Dus dat gemis heb ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor 90% mee eens, al mis ik het soms wel om collega's face to face te zien.
het heeft beide voor en nadelen. Ik mis vooral de sociale interactie die je op kantoor hebt.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
Vinden jullie het fijner om thuis te werken of op kantoor?
puzziequote:
quote:
Dat voelt wel lekker weer , het is schat van een beestje en hij kan hier altijd terecht ,maar het blijft een logeerkatquote:Op maandag 4 januari 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het?
Blij dat de logeerkat weer terug naar huis is?
als de lockdown niet verlengd wordt 19 januari.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat voelt wel lekker weer , het is schat van een beestje en hij kan hier altijd terecht ,maar het blijft een logeerkat![]()
Hoest met die kleine van jou dan? Ik ben niet meer helemaal op de hoogte van alles , en zeker mbt scholen en het corona beleid. Maar wanneer kan hij weer naar school?
Ja dat lijkt mij ookquote:Op maandag 4 januari 2021 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
als de lockdown niet verlengd wordt 19 januari.
Gaat verder goed. Deze week beginnen met thuisonderwijs. Toch anders dan vorig schooljaar toen hij in groep 1 zat.
Dat zou wel fijn zijn inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook![]()
Hopelijk kan hij dan ook echt weer naar school
Mja er zit weinig anders opquote:Op maandag 4 januari 2021 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn inderdaad.
Maar ja het is maar afwachten
Kan hem moeilijk naar school brengen terwijl die dicht isquote:
Oei jaquote:Op maandag 4 januari 2021 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk naar school brengen terwijl die dicht is
Mijn zoon en schoondochter hebben ook recht op noodopvang maar aangezien het daar zo druk is (In Zwolle zijn er ook nog maar een paar open) hebben we afgesproken dat ik voorlopig nog oppas .quote:Op maandag 4 januari 2021 14:52 schreef dud0r het volgende:
Nou ja er is noodopvang en technisch gezien maak ik daar aanspraak op maar zo lang ik thuis werk en niet naar een locatie hoeft vind ik het niet nodig om dat aan te vragen
hij zal hier inderdaad ook eerder naar opa en oma gaan want de noodopvang is ook alleen maar tijdens schooltijden dus dat is ook onhandig als ik de hele dag weg ben.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter hebben ook recht op noodopvang maar aangezien het daar zo druk is (In Zwolle zijn er ook nog maar een paar open) hebben we afgesproken dat ik voorlopig nog oppas .
Dat iddquote:Op maandag 4 januari 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zal hier inderdaad ook eerder naar opa en oma gaan want de noodopvang is ook alleen maar tijdens schooltijden dus dat is ook onhandig als ik de hele dag weg ben.
Ach komt goed. Februari is druk dus even kijken hoe het er dan voor staatquote:Op maandag 4 januari 2021 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Voorlopig blijf ik tot de 19e oppassen en daarna zien we wel weer.
Ik hoop dat de situatie dan wat beter is , zeker ook in jouw situatie
Kleinkind en kat die bij je zijn? Dat is leukquote:Op maandag 4 januari 2021 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Voorlopig blijf ik tot de 19e oppassen en daarna zien we wel weer.
Ik hoop dat de situatie dan wat beter is , zeker ook in jouw situatie
Nou ja bij mijquote:Op maandag 4 januari 2021 17:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Kleinkind en kat die bij je zijn? Dat is leuk
Vond de kat het fijn bij jou?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja bij mij![]()
Kat was bij mij maar is nu weer thuis en oppassen doe ik daar
Ja hij kent mij .. en heeft vaker hier een tijd gelogeerdquote:Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Vond de kat het fijn bij jou?
Aha, dan kan het kleinkind in zijn eigen huiselijke sferen blijven. Dat is ook prettig.
Totdat je Fries ging praten geloofde ik je.quote:
Vetje Kroketjequote:
lig je er klaar voorquote:
Hoi schatjequote:
Puzziecreampiequote:
Hoe is hetquote:
Lekker chill naar starship streams aan het kijken .. relaxed ..en ook nog eens weekendquote:
Wel prima. Rustig werk weekje achter de rug. Vanmiddag nog even getraind. Alleen iets verkeerd gegaan met m'n knie. Nu gaat het wel weer. Hopen dat het morgen weer weg isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker chill naar starship streams aan het kijken .. relaxed ..en ook nog eens weekend![]()
Met jou dan?
Dat hoop ik voor jou! Train je thuis ? (zeg maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima. Rustig werk weekje achter de rug. Vanmiddag nog even getraind. Alleen iets verkeerd gegaan met m'n knie. Nu gaat het wel weer. Hopen dat het morgen weer weg is
Buiten. Snap ook nog steeds niet wat er mis ging. Knie blokkeerde ineens bij een landing waardoor de impact heel vreemd op m'n knie kwam.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor jou! Train je thuis ? (zeg maar)
Oei! Dat klinkt niet goed ,maar hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten. Snap ook nog steeds niet wat er mis ging. Knie blokkeerde ineens bij een landing waardoor de impact heel vreemd op m'n knie kwam.
Hoop het ook. Dan kan ik van de week er normaal trainenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei! Dat klinkt niet goed ,maar hopelijk valt het mee
Aaaaammmmeeeeequote:
Zal ik je warm komen maken dan? 😏😏😏quote:
Ik ben in huis maar draag een beetje zomersquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik je warm komen maken dan? 😏😏😏
Maar zo koud is het niet? Of loop je zonder jas buiten rond?
Ik zit ook met korte mouwen. Of zit je zo zomers dat je in je bikini zit?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben in huis maar draag een beetje zomers
Nee. Gewoon een dunne jurk.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook met korte mouwen. Of zit je zo zomers dat je in je bikini zit?
Dan is het makkelijk op te lossen als je het koud hebt.
Wel eerst foto's van jou in bikini als bewijs
Daar mogen ook foto's van komenquote:
En die tijd heb ik helaas gemistquote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef Amee het volgende:
[..]
De tijd dat ik graag op de foto sta is voorbij
Verstandig, ik juich dat alleen maar toe. Aan de ene kant weet je nooit wie je foto in handen krijgt en wat diegene ermee kan doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef Amee het volgende:
[..]
De tijd dat ik graag op de foto sta is voorbij
Precies!quote:Op zondag 10 januari 2021 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig, ik juich dat alleen maar toe. Aan de ene kant weet je nooit wie je foto in handen krijgt en wat diegene ermee kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |