Als dts weer eens op slot zitquote:
Volgens was het toen ook door DTS dat de Baggeraars geen zin meer hadden. Haha!quote:Op maandag 4 januari 2021 08:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als dts weer eens op slot zit![]()
Goedemorgen amee!![]()
Weer lekker aan h het werk vandaag?
In de wc nog wel. Ik ben ook weer thuis aan het werkquote:Op maandag 4 januari 2021 08:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Volgens was het toen ook door DTS dat de Baggeraars geen zin meer hadden. Haha!
Ja, ben thuis aan het werk. Ik zit nu in de wc![]()
En jij?
Oh, en goedemorgen!
Veel plezierquote:Op maandag 4 januari 2021 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de wc nog wel. Ik ben ook weer thuis aan het werk
Voor 90% mee eens, al mis ik het soms wel om collega's face to face te zien.quote:
Ik ga een of twee dagen per week nog wel naar werk. Dus dat gemis heb ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor 90% mee eens, al mis ik het soms wel om collega's face to face te zien.
het heeft beide voor en nadelen. Ik mis vooral de sociale interactie die je op kantoor hebt.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:16 schreef DerRabbit het volgende:
Vinden jullie het fijner om thuis te werken of op kantoor?
puzziequote:
quote:
Dat voelt wel lekker weer , het is schat van een beestje en hij kan hier altijd terecht ,maar het blijft een logeerkatquote:Op maandag 4 januari 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het?
Blij dat de logeerkat weer terug naar huis is?
als de lockdown niet verlengd wordt 19 januari.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat voelt wel lekker weer , het is schat van een beestje en hij kan hier altijd terecht ,maar het blijft een logeerkat![]()
Hoest met die kleine van jou dan? Ik ben niet meer helemaal op de hoogte van alles , en zeker mbt scholen en het corona beleid. Maar wanneer kan hij weer naar school?
Ja dat lijkt mij ookquote:Op maandag 4 januari 2021 14:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
als de lockdown niet verlengd wordt 19 januari.
Gaat verder goed. Deze week beginnen met thuisonderwijs. Toch anders dan vorig schooljaar toen hij in groep 1 zat.
Dat zou wel fijn zijn inderdaad.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook![]()
Hopelijk kan hij dan ook echt weer naar school
Mja er zit weinig anders opquote:Op maandag 4 januari 2021 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn inderdaad.
Maar ja het is maar afwachten
Kan hem moeilijk naar school brengen terwijl die dicht isquote:
Oei jaquote:Op maandag 4 januari 2021 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk naar school brengen terwijl die dicht is
Mijn zoon en schoondochter hebben ook recht op noodopvang maar aangezien het daar zo druk is (In Zwolle zijn er ook nog maar een paar open) hebben we afgesproken dat ik voorlopig nog oppas .quote:Op maandag 4 januari 2021 14:52 schreef dud0r het volgende:
Nou ja er is noodopvang en technisch gezien maak ik daar aanspraak op maar zo lang ik thuis werk en niet naar een locatie hoeft vind ik het niet nodig om dat aan te vragen
hij zal hier inderdaad ook eerder naar opa en oma gaan want de noodopvang is ook alleen maar tijdens schooltijden dus dat is ook onhandig als ik de hele dag weg ben.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter hebben ook recht op noodopvang maar aangezien het daar zo druk is (In Zwolle zijn er ook nog maar een paar open) hebben we afgesproken dat ik voorlopig nog oppas .
Dat iddquote:Op maandag 4 januari 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zal hier inderdaad ook eerder naar opa en oma gaan want de noodopvang is ook alleen maar tijdens schooltijden dus dat is ook onhandig als ik de hele dag weg ben.
Ach komt goed. Februari is druk dus even kijken hoe het er dan voor staatquote:Op maandag 4 januari 2021 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Voorlopig blijf ik tot de 19e oppassen en daarna zien we wel weer.
Ik hoop dat de situatie dan wat beter is , zeker ook in jouw situatie
Kleinkind en kat die bij je zijn? Dat is leukquote:Op maandag 4 januari 2021 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Voorlopig blijf ik tot de 19e oppassen en daarna zien we wel weer.
Ik hoop dat de situatie dan wat beter is , zeker ook in jouw situatie
Nou ja bij mijquote:Op maandag 4 januari 2021 17:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Kleinkind en kat die bij je zijn? Dat is leuk
Vond de kat het fijn bij jou?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja bij mij![]()
Kat was bij mij maar is nu weer thuis en oppassen doe ik daar
Ja hij kent mij .. en heeft vaker hier een tijd gelogeerdquote:Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Vond de kat het fijn bij jou?
Aha, dan kan het kleinkind in zijn eigen huiselijke sferen blijven. Dat is ook prettig.
Totdat je Fries ging praten geloofde ik je.quote:
Vetje Kroketjequote:
lig je er klaar voorquote:
Hoi schatjequote:
Puzziecreampiequote:
Hoe is hetquote:
Lekker chill naar starship streams aan het kijken .. relaxed ..en ook nog eens weekendquote:
Wel prima. Rustig werk weekje achter de rug. Vanmiddag nog even getraind. Alleen iets verkeerd gegaan met m'n knie. Nu gaat het wel weer. Hopen dat het morgen weer weg isquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker chill naar starship streams aan het kijken .. relaxed ..en ook nog eens weekend![]()
Met jou dan?
Dat hoop ik voor jou! Train je thuis ? (zeg maarquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima. Rustig werk weekje achter de rug. Vanmiddag nog even getraind. Alleen iets verkeerd gegaan met m'n knie. Nu gaat het wel weer. Hopen dat het morgen weer weg is
Buiten. Snap ook nog steeds niet wat er mis ging. Knie blokkeerde ineens bij een landing waardoor de impact heel vreemd op m'n knie kwam.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor jou! Train je thuis ? (zeg maar)
Oei! Dat klinkt niet goed ,maar hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten. Snap ook nog steeds niet wat er mis ging. Knie blokkeerde ineens bij een landing waardoor de impact heel vreemd op m'n knie kwam.
Hoop het ook. Dan kan ik van de week er normaal trainenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei! Dat klinkt niet goed ,maar hopelijk valt het mee
Aaaaammmmeeeeequote:
Zal ik je warm komen maken dan? 😏😏😏quote:
Ik ben in huis maar draag een beetje zomersquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik je warm komen maken dan? 😏😏😏
Maar zo koud is het niet? Of loop je zonder jas buiten rond?
Ik zit ook met korte mouwen. Of zit je zo zomers dat je in je bikini zit?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben in huis maar draag een beetje zomers
Nee. Gewoon een dunne jurk.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook met korte mouwen. Of zit je zo zomers dat je in je bikini zit?
Dan is het makkelijk op te lossen als je het koud hebt.
Wel eerst foto's van jou in bikini als bewijs
Daar mogen ook foto's van komenquote:
En die tijd heb ik helaas gemistquote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef Amee het volgende:
[..]
De tijd dat ik graag op de foto sta is voorbij
Verstandig, ik juich dat alleen maar toe. Aan de ene kant weet je nooit wie je foto in handen krijgt en wat diegene ermee kan doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef Amee het volgende:
[..]
De tijd dat ik graag op de foto sta is voorbij
Precies!quote:Op zondag 10 januari 2021 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig, ik juich dat alleen maar toe. Aan de ene kant weet je nooit wie je foto in handen krijgt en wat diegene ermee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |