quote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou leuk geweest zijn als Paparazzi erachteraan kwam
quote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou leuk geweest zijn als Paparazzi erachteraan kwam
Big funquote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Fun fact: het overlijden van Lady Di was de eerste maatschappelijke gebeurtenis die ik me herinner.
Ik vind dat anders niet erg grappig.quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Fun fact: het overlijden van Lady Di was de eerste maatschappelijke gebeurtenis die ik me herinner.
De legionellaramp bij de flora in 1999 was de eerste maatschappelijke gebeurtenis die ik me herinnerquote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ook denk ik. Ik zat bij mijn moeder in de auto.quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Bij mij toch echt wel de val van de Berlijnse Muur, al wist ik toen nog niet zo goed welke betekenis de muur had.quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
....quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ik zat bij mijn moeder in de auto.
Hmmh goeie vraag. Ontsnapping Dutroux staat me ook nog wel bij, en vast nog wel iets eerder.quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor mij was het Katrina denk ik?quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Je houd van onze grappen en dat weet je!quote:Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef houdjemond het volgende:
Vind ik eens iets oprecht mooi, zit ik hier weer keihard te lachen om smakeloze grappen.
Ik herinner me niets meer uit mijn kindertijd. Toen al teveel bier gedronken denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor mij was het het winnen van het EK ‘88quote:Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij toch echt wel de val van de Berlijnse Muur, al wist ik toen nog niet zo goed welke betekenis de muur had.
Voor mij het ongeluk van Koos Albertsquote:Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Voor mij was het Katrina denk ik?
Dat is wel echt voor mijn tijd, toen was ik nog niet geboren. Maar het is wel de reden dat ik Wind of Change van The Scorpions zo mooi vind. De 'children of tomorrow', dat is mijn generatiequote:Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij toch echt wel de val van de Berlijnse Muur, al wist ik toen nog niet zo goed welke betekenis de muur had.
Je zou eigenlijk Houdjemond tegen ze willen zeggen?quote:Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef houdjemond het volgende:
Vind ik eens iets oprecht mooi, zit ik hier weer keihard te lachen om smakeloze grappen.
Ik zeg maar één aardig ding per dag, dat weten julliequote:Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je houd van onze grappen en dat weet je!
Faparazzi schamen zich nergens voor.quote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vond Diana ook om mooie vrouw, maar om nou een fapje te leggen
Ik denk al dat gezever op het journaal dat er iets met Watergate wasquote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor mij was het het winnen van het EK ‘88
Lekker meurenquote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb een zak kaaschips opengetrokken.
Heul zachtjesquote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk Houdjemond tegen ze willen zeggen?
Krijg je van die stinkvingers vanquote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef Isorden het volgende:
Dit is het lijflied van Martin Luther King
Leuk johquote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
originele van Martin Luther King is beter.
ook niet mijn ABBA deze.quote:
Die herinner ik me ook zeker ja. Zo heb ik klassiekers als Child In Time en Stairway To Heaven leren kennen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de eerste Top 2000 natuurlijk. Ik weet het nog goed, wij stemden per briefkaart.
Ik kan nu wel even een nieuw potje bier halen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dat maatschappelijk belangrijk was. Dan zou het bij mij dan de EC1 winst van PSV zijn, of inderdaad het EK 88quote:Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor mij was het het winnen van het EK ‘88
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |