SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik haat niet op Rotterdam hoor. Was er deze ochtend nog allenquote:
Erg mooiquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ondertussen krijgt Prijs een inzinking.
Weer niet langs gekomen? Wilde je niet een stukje corona?quote:Op maandag 28 december 2020 21:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik haat niet op Rotterdam hoor. Was er deze ochtend nog allenMaar wees niet verbazend dat je in zulke steden sneller wat krijgt door die enorme teringzooi in de lucht natuurlijk.
Wil ik die kopen?quote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar shoot van @:anneloos voor de DRT-kalender
Stuur je adres dan eens godverdomnmeeeeeequote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Anneloos het volgende:
W
[..]
Weer niet langs gekomen? Wilde je niet een stukje corona?
Met bingo van @JR-Style-93 erinquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Szura het volgende:
127 is de targetquote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liggen we op koers @:SlechteWoordgrappen?
De E van Uromastquote:
Ik pas er goed tussen naast de andere blobjes van dart spelers, wil je zeggen?quote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Szura het volgende:
Ik laatste bladzijde vergrote pagina want 30cm pener.quote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met bingo van @:JR-Style-93 erin
Zou kopen
Dit heeft volstrekt geen zin zonder visuele onderbouwingquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anneloos is erg lekker, zandloperfiguur met cup D
Dat zegt mijn schoonmoeder ook; Ik ben een zandloper. Dat klopt, maar wel 1 van 190 kiloquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heeft volstrekt geen zin zonder visuele onderbouwing
Paar kilo geledenquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Gaat @:wimderon nog fan zijn als we straks met zijn allen tegelijk op de Dolen bandwagon springen?
Bwoaahquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
lekker paaskonijn spelen op je downers jatogggquote:
Zullen we dit nou maar niet doen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is een eenpersoonstrein.quote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Gaat @:wimderon nog fan zijn als we straks met zijn allen tegelijk op de Dolen bandwagon springen?
23:30 uur zijn we klaarquote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver. Hoe laat mag ik naar bed?
Geen tietjes allen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb gehoord dat user @:Poepz0r wat Jutta Leerdam plaatjes ging posten. Ben benieuwd.
Tsjongequote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
23:30 uur zijn we klaar
Broek uit.quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb gehoord dat user @:Poepz0r wat Jutta Leerdam plaatjes ging posten. Ben benieuwd.
Jij bent echt raarquote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij straks volle maan als je dikke moeder weer op je gezicht gaat zitten allen.
1000 meter verkloot dus mist wat wedstrijdjes.quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom is Kjeld eigenlijk mad?
Lekker voor hemquote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1000 meter verkloot dus mist wat wedstrijdjes.
Expres geen slipje aan doen als ze gaan carnavallen ohhh wat heerlijk harriequote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat carnaval komend jaar niet doorgaat.
Klinkt ook bijna hetzelfde moet ik zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Oh Raegod, ik dacht even dat hij Sjon van Lottum zei.
Hoe kunnen we dit nog omdraaien?quote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat carnaval komend jaar niet doorgaat.
Veel beter dan Francis Hoenselaar, Geert Nentjes, Jerry Hendriks, Remco van Eijden, Robin van Galen, Bas Muijsquote:
Ik vind @GGMM vaak wel grappigquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig Ajacieden waar je mee kunt lachen.
Ga maar na.
Jij woont in Groningen, nuff said KOEKOEKquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga maar na.
Wow. Ban deze flapdrol.quote:
Powerloungen is best een vrolijke jongen tochquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga maar na.
Ik moet mijn concentratie momenteel wat verdelen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt ook bijna hetzelfde moet ik zeggen
Ik bedoel op tv.quote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik vind @:GGMM vaak wel grappig
Koos Tompéquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga maar na.
Mag niet van Wereldgozer. Hij is de enige die aan de halsband mag.quote:Op maandag 28 december 2020 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stuur je adres dan eens godverdomnmeeeeee
quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet mijn concentratie momenteel wat verdelen.
quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Powerloungen is best een vrolijke jongen toch
quote:
Bewijs het tegendeel maarquote:Op maandag 28 december 2020 21:13 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Zullen we dit nou maar niet doen.
Check deze movequote:Op maandag 28 december 2020 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heeft volstrekt geen zin zonder visuele onderbouwing
Carnaval uitstellen tot de zomer. Vaccins erin rammen in de eerste maanden van het jaar en gaan.quote:
Lenny krijgt een vaccin GENOTquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Carnaval uitstellen tot de zomer. Vaccins erin rammen in de eerste maanden van het jaar en gaan.
@:psvcl
Begin nou niet over corona, we hebben een viruswappie in ons middenquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Begin nou niet over corona, we hebben een viruswappie in ons midden
Oh nee héquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @Wereldgozerquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou ik ben niet voor de grap gaan testen hoor![]()
Dat hoort bij de actquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat ik in de SC schreef gisteren; dat hele geschreeuw ben ik doodmoe.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met dat hele kerona.
Hugo nog niet. Vdweek dochtertje erbij voor de emo tv GENOT.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Stukje kokhalzenquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @:Wereldgozer
Mongolen kunnen sympathiek zijn! Hij heeft een dom hoofd. Vind ik. En is voor Feyenoord.quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Wow. Ban deze flapdrol.
Raegod is een uiterst sympathiek persoon.
De zorg niet!quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maak jij je maar niet druk. Die wattenstaaf van Wereldgozer krijg ik wanneer ik wil.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @:Wereldgozer
quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De zorg niet!
#samentegencorona
WIE??quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit gaat opvallend vaak samen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Hij heeft een dom hoofd. Vind ik. En is voor Feyenoord.
Geen foto's dus het blijft bij gissen allen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maak jij je maar niet druk. Die wattenstaaf van Wereldgozer krijg ik wanneer ik wil.
Uitstekende analyse.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Prijs vs King kan een heel leuk potje worden
Corona zelf en thuis zijn enzo red ik nog wel een tijdjequote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom wil je foto’s van de lul van Wereldgozer?quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen foto's dus het blijft bij gissen allen.
Prijs heeft een overwinning nodigquote:
DRT is 1 familie. Je hebt nog veel te lerenquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom wil je foto’s van de lul van Wereldgozer?
Ik ook nietquote:
Uitverkocht kan gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet
Had hem eigk alleen in maart nodig maar toen waren ze er niet
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Corona zelf en thuis zijn enzo red ik nog wel een tijdje
Maar al die meningen, kolere zeg
Ja dat zegt een forumadmin van een discussieforum ik weet het
Cancelculture genot. Maar eens ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.
Denken dat na een vaccin alles weer normaal wordt 🐑quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Carnaval uitstellen tot de zomer. Vaccins erin rammen in de eerste maanden van het jaar en gaan.
@:psvcl
Als Dirk de volgende pot ook nog wint koop ik een setje van zijn pijlen met bijbehorende flights en shaftsquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Dirk zijn pijlen vasthoudt trouwens.
''KERONA IS ONZIN''quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.
Ja preciesquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ZP lekker subsidie trekken en maar roepen racisme genot. Heerlijke baan wel trouwensquote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja precies
Dat heb ik ook met Zwarte Pieten en al dat soort discussies
Ja dat kan me ook erg weinig boeien.quote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja precies
Dat heb ik ook met Zwarte Pieten en al dat soort discussies
Recordje al flink aan gort?quote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Prof. dr. Nieuwlaat spreekt
Speel nog steeds ZPquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat kan me ook erg weinig boeien.
Niet iedere avond hoorquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Wat zitten er toch een hoop nuchtere mensen in DRT
Nog 5 vandaagquote:
Oh het boeit mij echt helemaal niks, daar maken ze zich in de randstad maar druk om.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speel nog steeds ZPInteresseert mij geen reet hoor wat ze ervan vinden, dan boeken ze ons niet, ook prima.
Zelfs hier in het zuiden maken sommigen zich druk. Keer lachen of een stoeptegel gooien en doorrrrrquote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh het boeit mij echt helemaal niks, daar maken ze zich in de randstad maar druk om.
En ik het me weer herinnerdequote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt.
Duurde even voordat 112 er was.
Juist, maar ik heb het opgeslagen als in topics tot de volgende sessie begint (dus voor middagsessie morgen)quote:
Flink nog even posten voor geen verwarring.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Juist, maar ik heb het opgeslagen als in topics tot de volgende sessie begint (dus voor middagsessie morgen)
Wel een mooie signature move.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie manier van juichen. Beter dan dat geschreeuw van Price.
Arjen dacht dat hij een broodje unox zou krijgen. INGETUINDquote:Op maandag 28 december 2020 21:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Over wattenstaven gesproken
[ afbeelding ]
Genotsgif
Sign o the timesquote:Op maandag 28 december 2020 21:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Over wattenstaven gesproken
[ afbeelding ]
Genotsgif
quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie manier van juichen. Beter dan dat geschreeuw van Price.
Is dit de beste dartende yank ooit?quote:
Baggishquote:Op maandag 28 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dit de beste dartende yank ooit?
Heeft major he dus jaquote:Op maandag 28 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Danny Baggish komt straks nog. En Darin Young was ook wel beter vond ik. Maar ja, ikquote:Op maandag 28 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Boven jequote:
Ander keertje misschienquote:Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef Szura het volgende:
Price gaat zo breken en dan is het gedaan
Voor de Flodder fans:quote:Op maandag 28 december 2020 21:35 schreef T3hTommay het volgende:
FRUMMELGOD NOG EEN KEER VOOR DE LIEFHEBBERS
Miauw!
Of het warm water is opquote:Op maandag 28 december 2020 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat ik zeg, dit tijdstip waarschijnlijk te duur, dus dan maar overdag
2 loten gekocht vandaag genotquote:Op maandag 28 december 2020 21:35 schreef T3hTommay het volgende:
FRUMMELGOD NOG EEN KEER VOOR DE LIEFHEBBERS
Miauw!
Komt door zuurstofgebrek.quote:Op maandag 28 december 2020 21:36 schreef PSVCL het volgende:
Waarom lacht die presentator bij elke vraag? Enge man
Puick plan welquote:Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:dr_flash heeft haar meegenomen naar bed.
Gewoon klittenband a la Fordham.quote:Op maandag 28 december 2020 21:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Dolan nog zijn eigen veters kunnen strikken?
Klitteband genot allenquote:Op maandag 28 december 2020 21:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Dolan nog zijn eigen veters kunnen strikken?
Lekker op zo'n woonbootquote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
WK naar AmsterdamFinale midden op een gracht
Zit er lachgas in de lucht daar of wat?
Objectief gezien is het daar wel iets minder oogbalaids van geworden.quote:Op maandag 28 december 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
Wel fijn dat Dolen niet minder is gaan gooien door zijn tempowissel.
Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 28 december 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb geen zin in Durrant Baggish
quote:Op maandag 28 december 2020 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Ja interviews van Arjan, die zijn altijd spannend.
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 december 2020 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb geen zin in Durrant Baggish
Diep in de nachtquote:Op maandag 28 december 2020 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Durrant - Baggish zal ook wel richting zeven sets gaan
babysitter gets a bonus deel één tot en met honderdtwaalf. Denk ik.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blacked dan mag Wereldgozer kijken hoe je een vrouw neukt en niet dat halve werk genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |