Nog 5 vandaagquote:
Oh het boeit mij echt helemaal niks, daar maken ze zich in de randstad maar druk om.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speel nog steeds ZPInteresseert mij geen reet hoor wat ze ervan vinden, dan boeken ze ons niet, ook prima.
Zelfs hier in het zuiden maken sommigen zich druk. Keer lachen of een stoeptegel gooien en doorrrrrquote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh het boeit mij echt helemaal niks, daar maken ze zich in de randstad maar druk om.
En ik het me weer herinnerdequote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt.
Duurde even voordat 112 er was.
Juist, maar ik heb het opgeslagen als in topics tot de volgende sessie begint (dus voor middagsessie morgen)quote:
Flink nog even posten voor geen verwarring.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Juist, maar ik heb het opgeslagen als in topics tot de volgende sessie begint (dus voor middagsessie morgen)
Wel een mooie signature move.quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie manier van juichen. Beter dan dat geschreeuw van Price.
Arjen dacht dat hij een broodje unox zou krijgen. INGETUINDquote:Op maandag 28 december 2020 21:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Over wattenstaven gesproken
[ afbeelding ]
Genotsgif
Sign o the timesquote:Op maandag 28 december 2020 21:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Over wattenstaven gesproken
[ afbeelding ]
Genotsgif
quote:Op maandag 28 december 2020 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon een mooie manier van juichen. Beter dan dat geschreeuw van Price.
Is dit de beste dartende yank ooit?quote:
Baggishquote:Op maandag 28 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is dit de beste dartende yank ooit?
Heeft major he dus jaquote:Op maandag 28 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Danny Baggish komt straks nog. En Darin Young was ook wel beter vond ik. Maar ja, ikquote:Op maandag 28 december 2020 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Boven jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |