Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @Wereldgozerquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou ik ben niet voor de grap gaan testen hoor![]()
Dat hoort bij de actquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Begin nou niet over corona, we hebben een viruswappie in ons midden
Wat ik in de SC schreef gisteren; dat hele geschreeuw ben ik doodmoe.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met dat hele kerona.
Hugo nog niet. Vdweek dochtertje erbij voor de emo tv GENOT.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Stukje kokhalzenquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @:Wereldgozer
Mongolen kunnen sympathiek zijn! Hij heeft een dom hoofd. Vind ik. En is voor Feyenoord.quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Wow. Ban deze flapdrol.
Raegod is een uiterst sympathiek persoon.
De zorg niet!quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maak jij je maar niet druk. Die wattenstaaf van Wereldgozer krijg ik wanneer ik wil.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @:Wereldgozer
quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De zorg niet!
#samentegencorona
WIE??quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Begin nou niet over corona, we hebben een viruswappie in ons midden
Dit gaat opvallend vaak samen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Hij heeft een dom hoofd. Vind ik. En is voor Feyenoord.
Geen foto's dus het blijft bij gissen allen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maak jij je maar niet druk. Die wattenstaaf van Wereldgozer krijg ik wanneer ik wil.
Uitstekende analyse.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Prijs vs King kan een heel leuk potje worden
Corona zelf en thuis zijn enzo red ik nog wel een tijdjequote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom wil je foto’s van de lul van Wereldgozer?quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen foto's dus het blijft bij gissen allen.
Prijs heeft een overwinning nodigquote:
DRT is 1 familie. Je hebt nog veel te lerenquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom wil je foto’s van de lul van Wereldgozer?
Ik ook nietquote:
Uitverkocht kan gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet
Had hem eigk alleen in maart nodig maar toen waren ze er niet
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Corona zelf en thuis zijn enzo red ik nog wel een tijdje
Maar al die meningen, kolere zeg
Ja dat zegt een forumadmin van een discussieforum ik weet het
Cancelculture genot. Maar eens ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.
Denken dat na een vaccin alles weer normaal wordt 🐑quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Carnaval uitstellen tot de zomer. Vaccins erin rammen in de eerste maanden van het jaar en gaan.
@:psvcl
Als Dirk de volgende pot ook nog wint koop ik een setje van zijn pijlen met bijbehorende flights en shaftsquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Dirk zijn pijlen vasthoudt trouwens.
''KERONA IS ONZIN''quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.
Ja preciesquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ZP lekker subsidie trekken en maar roepen racisme genot. Heerlijke baan wel trouwensquote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja precies
Dat heb ik ook met Zwarte Pieten en al dat soort discussies
Ja dat kan me ook erg weinig boeien.quote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja precies
Dat heb ik ook met Zwarte Pieten en al dat soort discussies
Recordje al flink aan gort?quote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Prof. dr. Nieuwlaat spreekt
Speel nog steeds ZPquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat kan me ook erg weinig boeien.
Niet iedere avond hoorquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Wat zitten er toch een hoop nuchtere mensen in DRT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |