Waarom wil je foto’s van de lul van Wereldgozer?quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen foto's dus het blijft bij gissen allen.
Prijs heeft een overwinning nodigquote:
DRT is 1 familie. Je hebt nog veel te lerenquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Waarom wil je foto’s van de lul van Wereldgozer?
Ik ook nietquote:
Uitverkocht kan gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook niet
Had hem eigk alleen in maart nodig maar toen waren ze er niet
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Corona zelf en thuis zijn enzo red ik nog wel een tijdje
Maar al die meningen, kolere zeg
Ja dat zegt een forumadmin van een discussieforum ik weet het
Cancelculture genot. Maar eens ouwe reus.quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.
Denken dat na een vaccin alles weer normaal wordt 🐑quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Carnaval uitstellen tot de zomer. Vaccins erin rammen in de eerste maanden van het jaar en gaan.
@:psvcl
Als Dirk de volgende pot ook nog wint koop ik een setje van zijn pijlen met bijbehorende flights en shaftsquote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Dirk zijn pijlen vasthoudt trouwens.
''KERONA IS ONZIN''quote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben meningenmoe, terwijl ik zelf altijd wel hou van een mening. Nu wil ik er vooral ver van wegblijven.
Ja preciesquote:Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ZP lekker subsidie trekken en maar roepen racisme genot. Heerlijke baan wel trouwensquote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja precies
Dat heb ik ook met Zwarte Pieten en al dat soort discussies
Ja dat kan me ook erg weinig boeien.quote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja precies
Dat heb ik ook met Zwarte Pieten en al dat soort discussies
Recordje al flink aan gort?quote:Op maandag 28 december 2020 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Prof. dr. Nieuwlaat spreekt
Speel nog steeds ZPquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat kan me ook erg weinig boeien.
Niet iedere avond hoorquote:Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Wat zitten er toch een hoop nuchtere mensen in DRT
Nog 5 vandaagquote:
Oh het boeit mij echt helemaal niks, daar maken ze zich in de randstad maar druk om.quote:Op maandag 28 december 2020 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speel nog steeds ZPInteresseert mij geen reet hoor wat ze ervan vinden, dan boeken ze ons niet, ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |