Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @Wereldgozerquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nou ik ben niet voor de grap gaan testen hoor![]()
Dat hoort bij de actquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Begin nou niet over corona, we hebben een viruswappie in ons midden
Wat ik in de SC schreef gisteren; dat hele geschreeuw ben ik doodmoe.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met dat hele kerona.
Hugo nog niet. Vdweek dochtertje erbij voor de emo tv GENOT.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Stukje kokhalzenquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @:Wereldgozer
Mongolen kunnen sympathiek zijn! Hij heeft een dom hoofd. Vind ik. En is voor Feyenoord.quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Wow. Ban deze flapdrol.
Raegod is een uiterst sympathiek persoon.
De zorg niet!quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Maak jij je maar niet druk. Die wattenstaaf van Wereldgozer krijg ik wanneer ik wil.quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee je had die wattenstaaf liever ergens anders gehad @:Wereldgozer
quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De zorg niet!
#samentegencorona
WIE??quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Begin nou niet over corona, we hebben een viruswappie in ons midden
Dit gaat opvallend vaak samen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Hij heeft een dom hoofd. Vind ik. En is voor Feyenoord.
Geen foto's dus het blijft bij gissen allen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Maak jij je maar niet druk. Die wattenstaaf van Wereldgozer krijg ik wanneer ik wil.
Uitstekende analyse.quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Prijs vs King kan een heel leuk potje worden
Corona zelf en thuis zijn enzo red ik nog wel een tijdjequote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom wil je foto’s van de lul van Wereldgozer?quote:Op maandag 28 december 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen foto's dus het blijft bij gissen allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |