Lay All Your Love On Mequote:Op maandag 28 december 2020 21:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
DIT IS DE BESTE ABBA EN DAT IS DE HEUVEL WAAROP IK ZAL STERVEN
jij welquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar mag ik het wel van je??
Apple Banditquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb ook net een biertje gepakt. Gerardus Winterbier
Wat drinken jullie?
Razz-sinas deze avond.quote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat drinken jullie?
Het is bijna alsof mensen door moeilijke situaties betere muziek gaan schrijven, ofzoquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er gaat idd helemaal niets boven The Day, dat is toch wel de ultieme ABBA hoor
Ah cool, mijn vriendin dronk dat altijd maar tegenwoordig is ze overgestapt op Somersby en Old Moutquote:
Oh is dit disco, ik dacht country.quote:
Hier wachtte ik opquote:
Heel interessantquote:
The Day Before You Came gaat niet over heeeel lang voorspel?quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is bijna alsof mensen door moeilijke situaties betere muziek gaan schrijven, ofzo
Ik spoel mijn Whiskey ermee weg, don't worryquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah cool, mijn vriendin dronk dat altijd maar tegenwoordig is ze overgestapt op Somersby en Old Mout
Ook niet verkeerd. Proost!quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Zorro het volgende:
Zo, mezelf even een fijne La Chouffe ingeschonken
quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Day Before You Came gaat niet over heeeel lang voorspel?
Dat lijkt me vooral vermoeiendquote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt die zwaar ja?quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Zorro het volgende:
Zo, mezelf even een fijne La Chouffe ingeschonken
Het is echt een briljant nummer though. Het beschrijft een dag waarop helemaal niets gebeurt en toch is het spannend.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pauwel Kwakquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat drinken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |