Hier wachtte ik opquote:
Heel interessantquote:
The Day Before You Came gaat niet over heeeel lang voorspel?quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is bijna alsof mensen door moeilijke situaties betere muziek gaan schrijven, ofzo
Ik spoel mijn Whiskey ermee weg, don't worryquote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah cool, mijn vriendin dronk dat altijd maar tegenwoordig is ze overgestapt op Somersby en Old Mout
Ook niet verkeerd. Proost!quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Zorro het volgende:
Zo, mezelf even een fijne La Chouffe ingeschonken
quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Day Before You Came gaat niet over heeeel lang voorspel?
Dat lijkt me vooral vermoeiendquote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Valt die zwaar ja?quote:Op maandag 28 december 2020 21:19 schreef Zorro het volgende:
Zo, mezelf even een fijne La Chouffe ingeschonken
Het is echt een briljant nummer though. Het beschrijft een dag waarop helemaal niets gebeurt en toch is het spannend.quote:Op maandag 28 december 2020 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Pauwel Kwakquote:Op maandag 28 december 2020 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb ook net een biertje gepakt. Gerardus Winterbier
Wat drinken jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |