Part 1 and 2quote:Op maandag 28 december 2020 21:15 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die draaiden ze helemaal 😎
Ja ik vind het gewoon een beetje onzin, deze lijst gaat over de beste nummers, moet je geen halve of hele albums gaan draaien natuurlijk.quote:
CHIQUITITA DUWT JE ER GENADELOOS VANAF.quote:Op maandag 28 december 2020 21:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
DIT IS DE BESTE ABBA EN DAT IS DE HEUVEL WAAROP IK ZAL STERVEN
Poh wat een schatjequote:
Als ze dat doen kom ik daar de studio slopen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel jammer dat ze Echoes niet gewoon afkappen ook.
Nee dit is Abbaquote:
The Day Before You Camequote:Op maandag 28 december 2020 21:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
DIT IS DE BESTE ABBA EN DAT IS DE HEUVEL WAAROP IK ZAL STERVEN
Doe nou niet, anders moet je weer opnieuw beginnenquote:
Hoppaquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
CHIQUITITA DUWT JE ER GENADELOOS VANAF.
Ik ga zo jou even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Echoes is een 23 minuten durende reis door het leven.quote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze dat doen kom ik daar de studio slopen.
Mja, denk dat ze het daarom niet doenquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze dat doen kom ik daar de studio slopen.
Coen Snijder, die werkt normaal voor Stasse.quote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Gretzl het volgende:
Wie is de sidekick van Emmely precies, die nu een paar keer vol in beeld wordt gebracht?
quote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo jou even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken...Dat is zeker foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Koenquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Gretzl het volgende:
Wie is de sidekick van Emmely precies, die nu een paar keer vol in beeld wordt gebracht?
Hestjek meer Abbaquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
ABBA staat er ook wel iets te vaak in hé
Nee, het moet eruit in oude huis dus als je nog wat woede over hebt ben je welkomquote:Op maandag 28 december 2020 21:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Doe nou niet, anders moet je weer opnieuw beginnen
quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Waarom gaan deze niet synchroon
Bij mij gingen ze perfect synchroon!quote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Waarom gaan deze niet synchroon
Zou ABBA wel een BSN hebben?quote:
Er gaat idd helemaal niets boven The Day, dat is toch wel de ultieme ABBA hoorquote:
Zeer verstandige keuzequote:Op maandag 28 december 2020 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja, denk dat ze het daarom niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |