Ik blèr zelf mee, dus ik hoor ze nietquote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien als het gezongen zou worden door iemand die wel kan zingen...
Beetje net als Piano Man dus?quote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer duurt altijd 3 minuten te lang met dat constante Oh yeah all right oh yeah right on
Daar Vliegende Panters de lijst in.quote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar allemaal op Houdoe stemmen?
Van Bruce? Nee, want ik ben niet bepaald fan.quote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij een mening over het nieuwe alboem?
Er bestaan geen guilty pleasures toch? :p Alles kanquote:Op maandag 28 december 2020 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik twijfel eigenlijk of ik dit tegenwoordig nog mooi mag vinden.
Oh.quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Bruce? Nee, want ik ben niet bepaald fan.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch best ernstig dat iedereen dit nog weet![]()
![]()
Ik kijk nu wel naar de allerlaatste beelden van Rob de Nijs, denk ik.quote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
A GoGo is niet zo boeiend
Terug naar Top 2000
The Boss
Alles kan, dat weet ik dan weer niet zeker.quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er bestaan geen guilty pleasures toch? :p Alles kan
Is gewoon Nederlands Cultureel Erfgoedquote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Zo herken je kwaliteitquote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
![]()
Gewoon Jody Bernal.quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als we toch slechte shit erin gaan stemmen, waarom niet One Day Fly
Godsamme zeg, alleen het idee al
Precies. als je ergens van geniet dan geniet je ervanquote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er bestaan geen guilty pleasures toch? :p Alles kan
Ik schrik er gewoon vanquote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk nu wel naar de allerlaatste beelden van Rob de Nijs, denk ik.
Die haalt de kerst niet meer...
Hou op hoor... Emma Heesters is al erg genoegquote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb alleen Born to Run ooit integraal geluisterd. Dat vond ik prima, maar ik vind dat hij ook wel veel niksige nummers heeftquote:
Heb je het idee dat de AH in Den Helder vaker de muziek van de plaatselijke trots draait?quote:Op maandag 28 december 2020 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn Houten HartLekker meezingen altijd in het magazijn van de Albert Heijn.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna nog Spaart U ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles...
Meer artiesten hebben ze daar nietquote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je het idee dat de AH in Den Helder vaker de muziek van de plaatselijke trots draait?
Jody Bernal.....quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bertram Bierenbroodspot...quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is wel oud geworden zeg die Rob de Nijs.
Mazzel dat je dan niet in AH Volendam werkt...*huiver*quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je het idee dat de AH in Den Helder vaker de muziek van de plaatselijke trots draait?
Nee, niet echt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |