Heb je de tweede helft gezien???quote:Op maandag 28 december 2020 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahh dit is wel een uurtje dat ik ff wat anders kan gaan doen. Misschien wel ff een dutje
Niks mis met mee tochquote:Op maandag 28 december 2020 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja geen idee, het heeft ook wel weer iets heel erg fouts ofzo.
Jij hebt zeker weer met Ricardo liggen...quote:
Nou oké, vooruit dan maar.quote:
Wilt u extra geld opnemen, een tasje kost 35 centquote:Op maandag 28 december 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna nog Spaart U ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles...
Awww vuile slet!quote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt zeker weer met Ricardo liggen...
Assorgia! Van de pizzeria!quote:Op maandag 28 december 2020 20:07 schreef Gretzl het volgende:
? ? ? ?
MIJN HOUTEN![]()
![]()
![]()
![]()
♡ ♡ ♡ ♡
[ afbeelding ]
OEEHOOOOOOEEEEEEEH
Toch best ernstig dat iedereen dit nog weetquote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wilt u extra geld opnemen, een tasje kost 35 cent
Wat een slechte school. Negatief KEER negatief is positief. Op mijn schoolquote:Op maandag 28 december 2020 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als twee talentloze acts samenkomen krijg je iets nog ergers, terwijl ik geleerd heb dat negatief + negatief = positief
quote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou oké, vooruit dan maar.
Zij Maakt het Verschil ontroert me ook nog steedsquote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Viv het volgende:
Een van de zeer weinige Nederlandstalige nummers die ik tof vind
Javier Guzman in de clipquote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch best ernstig dat iedereen dit nog weet![]()
![]()
Misschien als het gezongen zou worden door iemand die wel kan zingen...quote:Op maandag 28 december 2020 20:08 schreef Viv het volgende:
Een van de zeer weinige Nederlandstalige nummers die ik tof vind
Of Vamos a salouquote:Op maandag 28 december 2020 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgend jaar allemaal op Houdoe stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |