Hou op hoor... Emma Heesters is al erg genoegquote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als we toch slechte shit erin gaan stemmen, waarom niet One Day Fly
Godsamme zeg, alleen het idee al
Ik heb alleen Born to Run ooit integraal geluisterd. Dat vond ik prima, maar ik vind dat hij ook wel veel niksige nummers heeftquote:
Heb je het idee dat de AH in Den Helder vaker de muziek van de plaatselijke trots draait?quote:Op maandag 28 december 2020 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn Houten HartLekker meezingen altijd in het magazijn van de Albert Heijn.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarna nog Spaart U ook zegeltjes, bonuskaart of airmiles...
Meer artiesten hebben ze daar nietquote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je het idee dat de AH in Den Helder vaker de muziek van de plaatselijke trots draait?
Jody Bernal.....quote:Op maandag 28 december 2020 20:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als we toch slechte shit erin gaan stemmen, waarom niet One Day Fly
Godsamme zeg, alleen het idee al
Bertram Bierenbroodspot...quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hij is wel oud geworden zeg die Rob de Nijs.
Mazzel dat je dan niet in AH Volendam werkt...*huiver*quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je het idee dat de AH in Den Helder vaker de muziek van de plaatselijke trots draait?
Nee, niet echt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh, ik kan er ook niet per se veel mee. Maar er staan wat 'aardige' trekjes op. Album van vorig jaar was wel hemeltergend.quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb alleen Born to Run ooit integraal geluisterd. Dat vond ik prima, maar ik vind dat hij ook wel veel niksige nummers heeft
Kom op doe je best, je kan hetquote:Op maandag 28 december 2020 20:13 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit in die zoom call. Nu moet ik een half uurtje leuk doen om in de volgende ruimte te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |