Ah, die heb ik waarschijnlijk wel eenmaal gezienquote:
Oranjeboom is een delicatesse inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het meest smerige bier is zonder twijfel Heineken.
Nouja, ik vind het al knap van mezelf dat ik het bier noem.
Ik vind Heineken wel goed te drinken. Net als Grolsch overigens.quote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het meest smerige bier is zonder twijfel Heineken.
Nouja, ik vind het al knap van mezelf dat ik het bier noem.
Ik krijg er koppijn vanquote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heineken is op feestjes of zo een prima wegdrinker, als je echt voor de smaak gaat dan nee idd.
Dus het is bij die 2 keer dezelfde aankondiging van die legandarische gitaarsolo gebleven?quote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
fantastisch.. na twee shotjes was iedereen nog nuchter.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Ik hoor het live meegezongen worden is toch een solide 9
Schultenbrau ook.quote:Op maandag 28 december 2020 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oranjeboom is een delicatesse inderdaad.
Die is wel heel dik jaquote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef Evenstar het volgende:
Origineel van Marilyn Manson is beter
Het is pas weg te zuipen als je er 2 in je kanis hebt.quote:
Liever Heineken dan Amstel.quote:Op maandag 28 december 2020 19:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heineken is op feestjes of zo een prima wegdrinker, als je echt voor de smaak gaat dan nee idd.
hij deed het erom.quote:Op maandag 28 december 2020 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus het is bij die 2 keer dezelfde aankondiging van die legandarische gitaarsolo gebleven?
Zometeen A GOGO.quote:Op maandag 28 december 2020 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
Hm, dit vind ik dan weer niet veel. Wisselvallig uurtje.
Amstel is wel echt slootwater deluxe idd, mijn hemel.quote:
Interessant, vertel meer?quote:Op maandag 28 december 2020 19:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij deed het erom.
Daarom vanavond nieuwe regels.
heb je wat goed te maken?quote:Op maandag 28 december 2020 19:18 schreef MeneerHJM het volgende:
[..]
Ik hoor het live meegezongen worden is toch een solide 9
quote:Op maandag 28 december 2020 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus het is bij die 2 keer dezelfde aankondiging van die legandarische gitaarsolo gebleven?
Muse pikt lekker op de laatste paar platen van dit soort bands. Closer van Nine Inch Nails werd ook in de revisie gedaan.quote:
Populair hoor! Ik krijg bijna nooit een dmquote:Op maandag 28 december 2020 19:21 schreef Berkery het volgende:
Tweede keer DM vandaag, drie keer in de lijst
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 28 december 2020 19:21 schreef alopio het volgende:
Gewerkt, gegeten. Tijd voor jesus en bier
Heb halve fles Safari opgedronken.quote:Op maandag 28 december 2020 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou jongens allemaal dmen met Bill vanavondquote:Op maandag 28 december 2020 19:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Populair hoor! Ik krijg bijna nooit een dm
@Diaan73 of @Evenstar AKA Kyranquote:Op maandag 28 december 2020 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Interessant, vertel meer?
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2020 19:22 schreef Magica het volgende:
Ik vind drops of jupiter een heerlijk nummer, zo.
Ja, is best te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog niets van gezien dit jaar, beetje leuk dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |