Beide hadden nog redelijke dingen gemaakt in hun eerste werk, maar daarna is het zo'n zeikerige boel geworden.quote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
U2 zet ik het rijtje coldplay. Het zou best goede muziek zijn maar ik vind het heel erg kut.
Ik sluit me bij je aanquote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zal wel haat krijgen maar ik vind deze mooi
U heeft er verstand van!quote:Op maandag 28 december 2020 19:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zeg dat wel, en dat was tevens hun laatste goeie elpee wmb.
quote:Op maandag 28 december 2020 19:13 schreef noodgang het volgende:
Ik kan ook helemaal niks met t meeste van U2 en deze ook niet
quote:Op maandag 28 december 2020 19:13 schreef peaceman het volgende:
dit is uit de periode dat Bono al heel erg ziek was.
Dat klopt inderdaad... die heb ik meteen verwijderd.quote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit komt toch van dat gedrocht dat automatisch op je iPhone werd gezet?
Nee, dat was na Zooropa. Trouwens The Joshua Tree is overrated.quote:
Oh wat erg ditquote:Op maandag 28 december 2020 19:13 schreef peaceman het volgende:
dit is uit de periode dat Bono al heel erg ziek was.
Dit zit straks ook in de chip die wordt ingeënt.quote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit komt toch van dat gedrocht dat automatisch op je iPhone werd gezet?
Dat ging niet toch? Dat was de grapquote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad... die heb ik meteen verwijderd.
Oh die zou er ook in moeten staan. Rogue Traders-genotquote:Op maandag 28 december 2020 19:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb me ingehouden net om Voodoo child niet te verpesten voor jullie, maar ik heb de hele tijd dat andere nummer in mijn hoofd gehad
Here come the drums here come the drums here come the drums
BABY baby babyyyy
You are my voodoo child, my voodoo child
Avondquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh die zou er ook in moeten staan. Rogue Traders-genot
Hall0nquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |