Ik kijk eigenlijk nooit naar die analyses, daarom wist ik niet dat Van Galen er zit. En daarom erger ik me ook minder hard aan Maijer dan de rest van DRT.quote:Op maandag 28 december 2020 19:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even een radio opsjorren want de analistentafel kan ik niet aan.
Overschat?quote:Op maandag 28 december 2020 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Benito vd Pas een goede darter?
Antwoord is t antwoord op je vraag
Ik heb geen idee wie Benito vd Pas isquote:Op maandag 28 december 2020 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Benito vd Pas een goede darter?
Antwoord is t antwoord op je vraag
Mwoah, die gifjes van Diaan zijn wel jummie heur.quote:Op maandag 28 december 2020 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
tegenwoordig ziet hij er wat minder uit
Op mijn Electric Ladyland staat Vodoo Child (slight return) dus dat is waar.quote:Op maandag 28 december 2020 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Voodoo_Chile#Confusion_over_title
quote:Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Mwoah, die gifjes van Diaan zijn wel jummie heur.![]()
Dus dan vergeten we de huidige staat maar even.
Op mijn CD ook, maar volgens mij stond het op de LP andersquote:Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op mijn Electric Ladyland staat Vodoo Child (slight return) dus dat is waar.
met Voodoo chile had je een kwartier gehad.. dat is deze dus niet.quote:Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef Kanaroe het volgende:
Laat maar een half uurtje doorgaan dit
Jammerquote:Op maandag 28 december 2020 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
met Voodoo chile had je een kwartier gehad.. dat is deze dus niet.
Die is wel heel lekker. Eerste Hendrix die ik hoordequote:Op maandag 28 december 2020 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is mijn favo Hendrix nummer.quote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die is wel heel lekker. Eerste Hendrix die ik hoorde
Coldplay > U2quote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
U2 zet ik het rijtje coldplay. Het zou best goede muziek zijn maar ik vind het heel erg kut.
Volgend jaar Voodoo Chile/Voodoo Child (Slight Return) als één nummer erin stemmenquote:Op maandag 28 december 2020 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snel naar zolder gelopen, LP uit doos getrokken....quote:Op maandag 28 december 2020 19:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Op mijn CD ook, maar volgens mij stond het op de LP anders
ik ben voorquote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar Voodoo Chile/Voodoo Child (Slight Return) als één nummer erin stemmenLekker 20 minuten gaan.
Zeg dat wel, en dat was tevens hun laatste goeie elpee wmb.quote:Op maandag 28 december 2020 19:12 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben ze ook Bullet the Blue Sky gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |