Dat wist ik niet >:Nquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Fernando Ricksen, vrede zij met hem, naar dit liedje is vernoemd?
Heb je wel genoeg zelfvertrouwen??quote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef D. het volgende:
Even mijn trampoline pakken voor het volgende nummer
Dansden aan zee...quote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik dansde met meneerHJM dus ssssst
Koop een badplankje, werkt ideaal ook voor op de bankquote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog eens iets bedenken om mijn bier op de bank te kunnen zetten. Hoef ik niet steeds naar de tafel te buigen.
Monteer een fleshouder in de bankleuning.quote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog eens iets bedenken om mijn bier op de bank te kunnen zetten. Hoef ik niet steeds naar de tafel te buigen.
Godsamme die was echt schandalig. Mea Culpaquote:
Ik ben elke dag alleen thuis en het is heerlijkquote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef PippenScottie het volgende:
Pizza in de oven gooi tijd.
Alleen thuis is het leukste dat er is
Volgens mij heb ik dat nog nooit gedronken.quote:
Elk liedje van ABBA heeft dat jaquote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
En toch zit elk ABBA nummer goed in elkaar. B en B konden goed produceren.
quote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
Op dit gebied welquote:Op maandag 28 december 2020 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg zelfvertrouwen??
Ik mis Cielkequote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef Evenstar het volgende:
Maar Cielke is dus vervangen door deze muppet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |