Wansmaak is ook een smaakquote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef Evenstar het volgende:
Dit vind ik ook al nikssowwieh mensen
Zingt Frank Boeijen bij The Smiths dan?quote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik probeer naar de tekst te luisteren maar kan de helft niet verstaan.
Ja weer zo'n "brul al 100 jaar mee maar vergeet hem altijd" stemquote:
Sla hem even op.. There is a light that never goes out... en ga er begin 2021 eens rustig voor zittenquote:Op maandag 28 december 2020 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik probeer naar de tekst te luisteren maar kan de helft niet verstaan.
Hoe dan.quote:
Ik vind dit juist wel een goed uurtje. Dit is wel een kleine blunderquote:
nooit echt naar smiths geluisterd, hoor ze alleen tijdens de top 2000quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan denk ik niet dat ik met jou onder een dubbeldekker wil komen
Zo leer je nog eens wat!quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Fernando Ricksen, vrede zij met hem, naar dit liedje is vernoemd?
Vooral Agnetha, die moest toch de kar trekkenquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik word altijd geraakt door die stemmen van Agnetha en Anne-Frid bij de melancholisere liedjes
Nee?quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Fernando Ricksen, vrede zij met hem, naar dit liedje is vernoemd?
+1quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef DecoAoreste het volgende:
There Is A Light That Never Goes Out vond ik al jaren heel mooi, maar dit jaar heeft het voor mij wel echt een extra betekenis gekregen. Een corona-bonus, zo je wilt. 'Take me out tonight, where there's music and there's people and they're young and alive'... het verlangen daarnaar is wel extra groot
Mooi!!quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef DecoAoreste het volgende:
There Is A Light That Never Goes Out vond ik al jaren heel mooi, maar dit jaar heeft het voor mij wel echt een extra betekenis gekregen. Een corona-bonus, zo je wilt. 'Take me out tonight, where there's music and there's people and they're young and alive'... het verlangen daarnaar is wel extra groot
Neeeeeequote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Slechtste ABBA in de lijst deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |