Dat vind ik toch Super Trouper of I Have A Dream.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Slechtste ABBA in de lijst deze?
Komt ie nu wel of niet terug in 2021??quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef alopio het volgende:
JAAAA thuis van werk! Top2000 kan weer AAN
Die draaiden ze ook toen hij afscheid van fans nam ergens in een stadionquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat Fernando Ricksen, vrede zij met hem, naar dit liedje is vernoemd?
Ja bij Renaultquote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt ie nu wel of niet terug in 2021??![]()
![]()
vind super trouper echt doodsaai.quote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik toch Super Trouper of I Have A Dream.
I Have A Dream dig ik iddquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik toch Super Trouper of I Have A Dream.
Ja oke, misschien zou ik dit zonder mijn ex ook wel niet gekend hebben bedenk ik. You can call me Al wel en Graceland ook. En als ik dan daardoor op Homeless of Diamond on the soles of her shoes gestuit zou zijn zou ik wel verder luisteren omdat ik die Afrikaanse muziek altijd heel mooi vind.quote:Op maandag 28 december 2020 17:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Master of Puppets is ook een meesterwerk en een klassieker, maar ik ga niet iemand die van Coldplay houdt vragen of die alles van MoP kent
Graceland is echt een klassieker, maar niet echt toegangkelijk als het niet je ding is,. Dat is wat ik bedoel te zeggen. Vooral als je losse nummers hoort waar je de eerste dertig seconden vooral vage geluiden hoort. Als je interesse daar al niet ligt ga je niet denken "oh gave eerste 15 seconden, ik ga even album opzoeken". Je denkt eerder "wtf is dit".
Ik chiquichitaquote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vind super trouper echt doodsaai.
Heerlijk boordradio gezeik horenquote:Op maandag 28 december 2020 17:44 schreef Zorro het volgende:
Het maakt wat los he, die terugkeer van Alonso in de F1?
Ik Money money money.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |