Mijn kitten is net zes maanden. Die heeft geen enkel probleem met moshpittenquote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen thuis is wel jammer, want dan heb ik alleen de kat om mee een moshpit te bouwen.
Jawelquote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef PzKpfw het volgende:
Dat was hopelijk niet de hoogste notering voor Offspring?
Onderin die Mex 2000 staan ook wel verborgen pareltjes anders, heb daar The Birthday Massacre ontdektquote:Op maandag 28 december 2020 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Wel mee eens maar ik zou het dus nooit als 1 vd 35 beste ooit zien. Staat ook wel gewoon onderin de Mex 2000
Dit is wel echt kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Donderdag een beetjequote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dit gaat geen gezonde week worden qua eten![]()
what else is new![]()
Heb al rum gereserveerd voor vanavond/vannachtquote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kut van Inkel!
Vanavond nemen wij revenge.
Omfgquote:
Dit is ook wel een playbackshow nummer. Zeker voor types die even lekker gek willen doen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet nog dat Loretta Schrijver dit ooit nadeed in de Sterrenplaybackshow... van die dingen waarvan je denkt: "Waarom weet je dat nog?"
I try all the time, in this institutionquote:
quote:
Mooi gesprokenquote:Op maandag 28 december 2020 17:43 schreef DecoAoreste het volgende:
There Is A Light That Never Goes Out vond ik al jaren heel mooi, maar dit jaar heeft het voor mij wel echt een extra betekenis gekregen. Een corona-bonus, zo je wilt. 'Take me out tonight, where there's music and there's people and they're young and alive'... het verlangen daarnaar is wel extra groot
quote:Op maandag 28 december 2020 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu missen we wel het café; muziek uit en dit door het publiek laten doen...ZekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daar heb ik ook nog het een en ander van over. Normaal probeer ik wel zoveel mogelijk vegetarisch te eten maar weggooien is ook zondequote:Op maandag 28 december 2020 17:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Donderdag een beetjeveel vleeeeeeeeeesch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |