Bier of oud frituurvet?quote:Op maandag 28 december 2020 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook raar, maar dat zijn voor reguliere snacks.Nog een tip: een scheutje oud bruin bij de mix doen ipv water. Worden ze iets zoeter en i.m.o. lekkerder van.
Beetje zonde om de rest dan weg te moeten gooienquote:Op maandag 28 december 2020 17:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook raar, maar dat zijn voor reguliere snacks.Nog een tip: een scheutje oud bruin bij de mix doen ipv water. Worden ze iets zoeter en i.m.o. lekkerder van.
Preciesquote:
Tis friet voor en friet na he bij jullie dezer dagenquote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga de Twisterfriet in de oven doen.
Kut van Inkel!quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze had Jeroen zéker legendarisch gevonden
Dat drink je gewoon op natuurlijk. Of je gebruikt het voor de mix met rozijnen.quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje zonde om de rest dan weg te moeten gooien
Alweer patat ( ja het is patat)quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga de Twisterfriet in de oven doen.
Ik heb vandaag keurig pasta met restjes groente van het gourmetten gegeten.quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tis friet voor en friet na he bij jullie dezer dagen
quote:Op maandag 28 december 2020 17:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Alweer patat ( ja het is patat)
Lekker hoor, hier ook patat met kippenpootjes
Filmpjes dan graag!quote:Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef PippenScottie het volgende:
Alleen thuis is wel jammer, want dan heb ik alleen de kat om mee een moshpit te bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |