Oh, ik haal ze er even af danquote:Op maandag 28 december 2020 17:30 schreef Zorro het volgende:
Wie doet er nou diamanten op zn schoenzolen? Idioot.
Dit is niet echt een heel bekend nummer hoor voor mensen die Graceland niet hebben geluisterd.quote:Op maandag 28 december 2020 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dit niet kennen
ik luister geen Paul Simon.Ja, ik weet het verder ook nietquote:Op maandag 28 december 2020 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dit niet kennen
It was late in the eveingquote:
Helemaal waarquote:
Graceland hoort wel bij je muzikale opvoedingquote:Op maandag 28 december 2020 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is niet echt een heel bekend nummer hoor voor mensen die Graceland niet hebben geluisterd.
Nou, t was best vroeg in de ochtend toen die langskwam...quote:
Balenquote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zou naar Zuid-Afrika gaan dit jaar, 3 weken rondreis en safari![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar hoe kan je Graceland niet hebben geluisterd?quote:Op maandag 28 december 2020 17:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit is niet echt een heel bekend nummer hoor voor mensen die Graceland niet hebben geluisterd.
En op dit moment is het laat in de middagquote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou, t was best vroeg in de ochtend toen die langskwam...
quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef D. het volgende:
[..]
Graceland hoort wel bij je muzikale opvoeding
Jij kent toch ook niet alle Metallica albumsquote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je Graceland niet hebben geluisterd?
Je had een hond?quote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb als een baas een half jaar in Zuid-Afrika gestudeerd en gereisd.
Graceland is geen willekeurig albumquote:Op maandag 28 december 2020 17:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij kent toch ook niet alle Metallica albums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |