Had vaak nog gelijk ookquote:Op maandag 28 december 2020 17:28 schreef Zorro het volgende:
Die Paul Simon dacht zeker alles wat ik doe is toch wel leuk!
quote:Op maandag 28 december 2020 17:28 schreef Zorro het volgende:
Die Paul Simon dacht zeker alles wat ik doe is toch wel leuk!
Ruud doet het ook heel anders. Die heeft volgens mij lak aan hoe mensen over hem denken. Gijs vind dat volgens mij wel iets belangrijker..quote:
Geen idee wie dat allemaal zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Cielke én Thijs. Beide vertrokken. Ik vermoed dat Olcay er wel mee te maken had.
fair enough, op zichzelf klinkt dit namelijk echt teringvaagquote:Op maandag 28 december 2020 17:28 schreef Evenstar het volgende:
Graceland moet je geen losse nummers van luisteren dan is het echt vaag. Het is echt een conceptalbum dat je in een ruk moet luisteren imo.
Ik zou naar Zuid-Afrika gaan dit jaar, 3 weken rondreis en safariquote:Op maandag 28 december 2020 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik waan me helemaal in Afrika
Ghost Reveries van Opeth daarentegenquote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tsja, ik zeg dat ook altijd over Ghost Stories van Coldplay, maar daar luistert ook niemand naar
Omdat Cielke leuker is dan Ruud?quote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Cielke én Thijs. Beide vertrokken. Ik vermoed dat Olcay er wel mee te maken had.
nu vind ik het ook een beetje raar, maar iets beter.quote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vanaf het Gitaartje is het wel te doen toch?
Lekker bassen joh.quote:Op maandag 28 december 2020 17:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nu vind ik het ook een beetje raar, maar iets beter.
Vorige week de hele week in de keuken gestaan, met de top4000 aanquote:Op maandag 28 december 2020 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan, staat er denk ik ook wel in. Ik volg die lijst niet. Al staat op het werk (als ik dus nog binnen ben) wel die zender aan...
Maar hoe kan je dit niet kennenquote:Op maandag 28 december 2020 17:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nu vind ik het ook een beetje raar, maar iets beter.
Ruud heeft dan ook al een paar biertjes op voor hij aan zijn show begintquote:Op maandag 28 december 2020 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ruud doet het ook heel anders. Die heeft volgens mij lak aan hoe mensen over hem denken. Gijs vind dat volgens mij wel iets belangrijker..
Het is leuk voor de variatie in elk geval.quote:Op maandag 28 december 2020 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het tweede deel van deze plaat altijd prima en dat eerste deel accepteer ik wel
paul simon heeft altijd wel lekkere baslijntjes ja.quote:
eetsmakelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |