Heb ze op Sonic Whip gezien paar jaar terug. Eindelijk.quote:Op maandag 28 december 2020 16:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Colour Haze, wat een bazen. Zodra ze weer touren maar eens zien weer
Laatste keer dat ze in de buurt waren had ik zoiets van, ehh heb ze al 5 keer gezien, sla ze wel een keertje over.
En toen was het ineens meer dan een jaar later
Kan ook Papir zeer aanbevelen, heerlijke psychedelische jam muziekquote:Op maandag 28 december 2020 16:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kyuss heb ik zelf dan wel geluisterd. zal die bands eens een keer proberen.
Shloshafzandquote:Op maandag 28 december 2020 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Deze is tof
Heeft heel lang geduurd voordat ik verstond dat ze "Ich bau ein schloss auf sand" zongen trouwens
Sowieso. Shampoo, conditioner, haarmasker, serum.quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis meer dat douchen met lang haar te veel tijd inneemt
maar zij wilde niet ?quote:Op maandag 28 december 2020 16:32 schreef Berkery het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Kim Wilde
Door deze gif snap ik wel dat je hier lesbisch van kan wordenquote:Op maandag 28 december 2020 16:32 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
BITS AND PIECES FROM YOUR STORM
RAIN UPON ME AS THEY FORM
MELT INTO MY SKIN AND I FEEL WARM
SWEEP UPON ME LIKE A WAVE
WE ARE YOUNG AND BRAVE
EMBRACE THE WIND AND FLOAT INTO
ANOTHER TIME AND SPACE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
staat genoteerdquote:Op maandag 28 december 2020 16:32 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan ook Papir zeer aanbevelen, heerlijke psychedelische jam muziek
quote:IF WE BELONG TO EACH OTHER, WE BELONG
ANYPLACE, ANYWHERE, ANYTIME
I'M GOING TO ANY WORLD YOU'RE COMING FROM
ANYPLACE, ANYWHERE, ANYTIME
QFTquote:Op maandag 28 december 2020 16:33 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |