Als je zo onmisbaar bent dat ze je niet kunnen ontslaan kan je weer doen wat je wilt.quote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb lange tijd best lang haar gehad, maar nu dat ik werk vind ik het wat minder praktisch
Mja, je bent iig niet door de bakken aan t struinen en t is niet strictly anders dan afhalen van een takeaway koffie?quote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oef niet helemaal zoals het hoort denk ik, maar wel slim bedacht
quote:
Gaat overigens over meer dan Stoner rock tegenwoordig, zo'n beetje alles wat op Roadburn zou kunnen komen komt daar langsquote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dank, ik heb er een nieuw tabblad voor geopend
Ah, herfst geweest?quote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb relatief kort haar...
Moeten mannen met baarden zijnquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die willen te kaap'ren varen
Ja dat is wel even een overgangquote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo is het wel lekker hoor, dat ik lekker ongestoord kan FOK!ken
Het ligt ook meer aan dit jaar. Als je van het ene op het andere moment ineens het grootste deel van de week alleen werkt omdat je opeens thuis moet werken, en ook allerlei sociale activiteiten ineens niet door kunnen gaan..
Ik heet geen Joris maar t scheelt niet veelquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al die willen te kaap'ren varen
Tis meer dat douchen met lang haar te veel tijd inneemtquote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je zo onmisbaar bent dat ze je niet kunnen ontslaan kan je weer doen wat je wilt.
In de IT kan je zien hoe goed iemand is aan hoe hij zich kleedt
Nou oké, niet alle baardenquote:
Ik heb daar een paar jaar geleden nog op gestemd.quote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neet Oet Lottum heeft een beetje mijn hart gestolen sinds de laatste Serious Request![]()
Beetje beginnen bij QotSA en dan eerste de Desert Rock maar eens ontdekken met Kyuss enzo. Dan heb je nog Sleep. Ik hou zelf meer van de psychedelische stoner rock. Moet je denken aan Colour Haze (quote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar meer stonerrock luisteren. volgens mij is het echt vet maar ik weet bij god niet naar welke bands ik dan zou moeten luisteren, heb me totaal niet in die kant van rock verdiept.
Jaa dat is wel leukquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is wel even een overgangMaar ik vind Fok altijd wel een warm bad
QFTquote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je zo onmisbaar bent dat ze je niet kunnen ontslaan kan je weer doen wat je wilt.
In de IT kan je zien hoe goed iemand is aan hoe hij zich kleedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |