Mannen met baardenquote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nice, dan heb ik dat ding toch niet voor niets.
Neet Oet Lottum heeft een beetje mijn hart gestolen sinds de laatste Serious Requestquote:
Wat wil die partij?quote:
Die vind ik zo vreselijkquote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slaap lekker (Fantastig toch) is de enige die ik ken.
Kom anders een langs in de Stoner Central SC, daar zitten er genoeg die je de weg kunnen wijzenquote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk naar meer stonerrock luisteren. volgens mij is het echt vet maar ik weet bij god niet naar welke bands ik dan zou moeten luisteren, heb me totaal niet in die kant van rock verdiept.
Die vind ik nog wel te duwen jaquote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Neet Oet Lottum heeft een beetje mijn hart gestolen sinds de laatste Serious Request![]()
Om over Helene Fischer maar te zwijgenquote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nao t Zuuje komt dus gewoon op 30 december.
Kut Limbo's
Nogmaals BOKS!quote:
Wat een vreemde uiting van je mening zeg..quote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nao t Zuuje komt dus gewoon op 30 december.
Kut Limbo's
BoskampGodquote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
Bamischijfje is af en toe wel genot op zich.
quote:
Oef niet helemaal zoals het hoort denk ik, maar wel slim bedachtquote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kunt via internet bestellen en dan afhalen bij The Village
Nu heb je gewoon een hekel aan Eefje omdat ze vaag zingt?quote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die vind ik zo vreselijk![]()
![]()
(Ik dacht lang dat ik een hekel zou hebben aan Eefje de Visser omdat ik haar verwarde met Eva de Roovere)
quote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heerlijk toch om dan lekker te fokkenIk geloof dat mijn man wel blij is dat ik nu iets minder op fok zit deze dagen, dat liep wel een beetje de spuigaten uit
dank, ik heb er een nieuw tabblad voor geopendquote:Op maandag 28 december 2020 16:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kom anders een langs in de Stoner Central SC, daar zitten er genoeg die je de weg kunnen wijzen
Oh die is dan weer wel mooi, met Eva de Rooverequote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slaap lekker (Fantastig toch) is de enige die ik ken.
quote:
Nee nu vind ik haar wel okéquote:Op maandag 28 december 2020 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heb je gewoon een hekel aan Eefje omdat ze vaag zingt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |