Slaap lekker (Fantastig toch) is de enige die ik ken.quote:Op maandag 28 december 2020 16:25 schreef cafca het volgende:
Kan best zijn dat ik dit eerder gehoord heb, kan ook een ander liedje van Diggy Dex zijn geweest. Niet echt memorabel dit
quote:
quote:
Vandaar dat hij nu bomenverzamenling heetquote:
Limburgquote:
Oh nice, dan heb ik dat ding toch niet voor niets.quote:
Je kunt via internet bestellen en dan afhalen bij The Villagequote:
Ik moet eigenlijk naar meer stonerrock luisteren. volgens mij is het echt vet maar ik weet bij god niet naar welke bands ik dan zou moeten luisteren, heb me totaal niet in die kant van rock verdiept.quote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk stonerrock, zitten best bands tussen zonder kutnummers. Zijn ook gewoon jamsessies van uren. Heerlijk
Heb lange tijd best lang haar gehad, maar nu dat ik werk vind ik het wat minder praktischquote:
#HebIkOokquote:
Heerlijk toch om dan lekker te fokkenquote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, ik ben alleen, überhaupt weinig mensen die nu ik vrij men continu aandacht vragen![]()
Maar gezellig dat je er even bent dan
Treur niet met JW Roy ken je vast ook wel. En zal je vast ook niet heel blij mee zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Slaap lekker (Fantastig toch) is de enige die ik ken.
Rutjekut?quote:Op maandag 28 december 2020 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het origineel van Ruth Jacott beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |