Wou dat ik dit kon zeggenquote:Op maandag 28 december 2020 16:23 schreef essnhills het volgende:
Dit heb ik volgens mij nog nooit eerder gehoord
Vandaag nog wat plaatjes bij Plato opgehaaldquote:Op maandag 28 december 2020 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gisteren was ik er vanaf half 7 's ochtends, het leven van een jonge moeder
Ja zeker, Utrecht represent
Konden we de zon maar op dansen, dan waren we hier ook meteen van afquote:
True, ik ben alleen, überhaupt weinig mensen die nu ik vrij men continu aandacht vragenquote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij hebt geen baby die continu aandacht vraagtVroeger stond ik standaard in de top 10
Bij mij is het dan weer net andersom.quote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik toch iets positiefs moet noemen: ik trek dit net iets beter dan Typhoon.
Echt? Ik vind het een draakquote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Madness vind ik juist wel mooi
Ik luister voornamelijk stonerrock, zitten best bands tussen zonder kutnummers. Zijn ook gewoon jamsessies van uren. Heerlijkquote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omgekeerd hebben bijna al mijn favoriete artiesten ook wel nummers die ik echt kut vind. Muse met Undisclosed Desires en Feeling Good bijvoorbeeld, Within Temptation met Dog Days, of Owl City met het hele album The Midsummer Station.
Al je Tinder/Happn/Bumble/GoldenShower-matches zullen toch wel aandacht vragen?quote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, ik ben alleen, überhaupt weinig mensen die nu ik vrij men continu aandacht vragen![]()
Maar gezellig dat je er even bent dan
Ik ben na Drones eigenlijk een beetje gekapt met Muse, ik luister eigenlijk alleen dingen voor the 2nd law van ze.quote:Op maandag 28 december 2020 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Simulation Theory is nog wel een klap slechter.
Ik gun ze beiden een typhoonquote:Op maandag 28 december 2020 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik toch iets positiefs moet noemen: ik trek dit net iets beter dan Typhoon.
#teammannenmetlangerhaarquote:
Hallo zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |