Die laatste albums van Muse.quote:
Omdat hij niet ergens anders zit.quote:
Ik vind dat ze wel leuke muziek heeft gemaakt. Alleen mijn zusje draait het zó vaak dat ik zelf nooit opzet.quote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden we het vandeweek ook al over. Behalve Crazy in Love heeft Beyonce solo of in duet echt alleen maar kutplaten gemaakt... Destiny's Child was zoveel beter
Ik ookquote:
ik heb dus wel een stukje langer dan josh homme op die fotoquote:
Josh Homme-god.quote:
Jij hebt geen baby die continu aandacht vraagtquote:
Nee. Dan is het voor mij ook niet erg.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Kanaroe het volgende:
Is het erg als ik Nicky Romero niet ken?
je kapper is ermee gekapt?quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet weer naar de kapper. Was de week voor de nieuwe lockdown aan het kijken, maar mijn kapper is er blijkbaar mee gekapt.
Da's al de tweede keer in een jaar dat ik naar een nieuwe op zoek moet
ex van Dafne Schippers, meer weet ik ook niet over hemquote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Kanaroe het volgende:
Is het erg als ik Nicky Romero niet ken?
quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik moet weer naar de kapper. Was de week voor de nieuwe lockdown aan het kijken, maar mijn kapper is er blijkbaar mee gekapt.
Da's al de tweede keer in een jaar dat ik naar een nieuwe op zoek moet
BOKSSSSquote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef essnhills het volgende:
Ik hou altijd wel van wat langer haar bij mannen
Mits voldoende haar natuurlijk
Ondanks dat Animals en Panic Station erop staan, vind ik the 2nd law toch wel het kutste Muse album.quote:Op maandag 28 december 2020 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die laatste albums van Muse.
Parodie op muziek.
Godverquote:
Aha, het is dus een zangerquote:Op maandag 28 december 2020 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou trouwens geen lied van Nicky Romero kunnen opnoemen, ik ken 'm alleen via Dafne Schippers en als aanhangsel van Rico Verhoeven
Dat is meer dan ikquote:Op maandag 28 december 2020 16:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou trouwens geen lied van Nicky Romero kunnen opnoemen, ik ken 'm alleen via Dafne Schippers en als aanhangsel van Rico Verhoeven
Gisteren was ik er vanaf half 7 's ochtends, het leven van een jonge moederquote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af, gisteren heb ik gemist, terwijl ik er bijna de hele dag was. Vast een ander topic dan ;-)
Maar halloooo mede-Utrechter (toch nog?)
Statistiek zal wel zijn: De gemiddelde leeftijd van de stemmers op Diggy Dex is 12 jaarquote:
Simulation Theory is nog wel een klap slechter.quote:Op maandag 28 december 2020 16:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ondanks dat Animals en Panic Station erop staan, vind ik the 2nd law toch wel het kutste Muse album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |