Hadden we het vandeweek ook al over. Behalve Crazy in Love heeft Beyonce solo of in duet echt alleen maar kutplaten gemaakt... Destiny's Child was zoveel beterquote:
Gisterenquote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met je posts van vandaag bedoel je?
quote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet. ik zeg ook bijna nooit dat ik artiesten fantastisch vindOmgekeerd hebben bijna al mijn favoriete artiesten ook wel nummers die ik echt kut vind. Muse met Undisclosed Desires en Feeling Good bijvoorbeeld, Within Temptation met Dog Days, of Owl City met het hele album The Midsummer Station.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kapper was dichtquote:
Toch niet van die vieze corpsballenmatjes?quote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef essnhills het volgende:
Ik hou altijd wel van wat langer haar bij mannen
Mits voldoende haar natuurlijk
Ik ben nog relevantquote:
Al helemaal niet, bah. Al is het vooral de tekst die me enorm tegen de borst stuit. Muzikaal is het nog soort van oké.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik sta voor het eerst weer in de top100 van de dagcijfersNummer 71 dat wel, de top 10 behaal ik denk ik niet meer
Ja ik vroeg me al af, gisteren heb ik gemist, terwijl ik er bijna de hele dag was. Vast een ander topic dan ;-)quote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
GisterenIk post nu pas weer een paar minuten mee (niet dat iemand dat enthousiast opmerkte
)
Of Mmmmmmmmadnessquote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omgekeerd hebben bijna al mijn favoriete artiesten ook wel nummers die ik echt kut vind. Muse met Undisclosed Desires en Feeling Good bijvoorbeeld, Within Temptation met Dog Days, of Owl City met het hele album The Midsummer Station.
Jup, sommige nummers zijn gewoon rukquote:Op maandag 28 december 2020 16:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omgekeerd hebben bijna al mijn favoriete artiesten ook wel nummers die ik echt kut vind. Muse met Undisclosed Desires en Feeling Good bijvoorbeeld, Within Temptation met Dog Days, of Owl City met het hele album The Midsummer Station.
Ik heb mezelf na een ochtend afwezigheid ook weer aardig opgewerkt vandaagquote:
Dat is te zien op je avatarquote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb altijd middenlang haar. zowel kort als lang staat me niet.
nee, ik ken m ook niet.quote:Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef Kanaroe het volgende:
Is het erg als ik Nicky Romero niet ken?
Niet doen neequote:Op maandag 28 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
Ik ken dit niet![]()
Maar ik was niet van plan mijn haren te knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |