Inderdaad ja.quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is ook echt jeugdsentiment, TMF-tijd
Kyuss heb ik zelf dan wel geluisterd. zal die bands eens een keer proberen.quote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje beginnen bij QotSA en dan eerste de Desert Rock maar eens ontdekken met Kyuss enzo. Dan heb je nog Sleep. Ik hou zelf meer van de psychedelische stoner rock. Moet je denken aan Colour Haze () en Elder, Samsara Blues Experiment... Gewoon lekker doorklikken op youtube.
Ja, érg leukquote:Op maandag 28 december 2020 16:30 schreef Isorden het volgende:
Kim Wilde met Nena een nummer op nemen.
Idd. Wat een gozer😂quote:Op maandag 28 december 2020 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Leuk verhaal Nicky, maar ik zie op de social media regelmatig filmpjes voorbij komen waarbij er allesbehalve aan de coronaregels wordt voldaan
quote:
Die uit dat liedje heet dan ook Tjorisquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heet geen Joris maar t scheelt niet veel
Dat is wel echt waar ja, ben er altijd best lang mee bezigquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis meer dat douchen met lang haar te veel tijd inneemt
Colour Haze, wat een bazen. Zodra ze weer touren maar eens zien weerquote:Op maandag 28 december 2020 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje beginnen bij QotSA en dan eerste de Desert Rock maar eens ontdekken met Kyuss enzo. Dan heb je nog Sleep. Ik hou zelf meer van de psychedelische stoner rock. Moet je denken aan Colour Haze () en Elder, Samsara Blues Experiment... Gewoon lekker doorklikken op youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |