abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2020 @ 18:28:42 #151
432997 Ven1972
Man met humor
pi_197030156
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

SP heeft wel ijzersterke politici zoals Ronald van Raak of een Jasper van Dijk. Misschien stem ik wel SP hoor volgende keer.
Dan is misschien het beste voor NL dat het nu anders moet, alles is nu te zakelijk en kil, weinig sociaal.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_197030166
Ex-handhaver pleit voor avondklok: "Ik ben meerdere keren bekogeld met bommen"

https://www.nhnieuws.nl/n(...)-bekogeld-met-bommen

Dit gaat al lang niet meer om de zorg hoor :') _O- check dat artikel, geen woord over het zorg argument. Vind je het gek als je alles gaat lopen verbieden en sluiten, ze snijden zichzelf ontzettend in de vingers. Rutte zit lekker binnen in zijn penthouse, en de mensen op straat mogen zijn wanbeleid opknappen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 28 december 2020 @ 18:30:20 #153
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197030200
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:

Dit gaat al lang niet meer om de zorg hoor :') _O- check dat artikel, geen woord over het zorg argument. Vind je het gek als je alles gaat lopen verbieden en sluiten, ze snijden zichzelf ontzettend in de vingers.
Je bent er sowieso al redelijk vanaf als je denkt dat figuren die hulpverleners bekogelen zich iets gaan aantrekken van een avondklok.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 28 december 2020 @ 18:30:33 #154
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_197030206
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:09 schreef JosMert het volgende:
Spanje gaat een register aanleggen met vaccinweigeraars. Deze lijst wordt gedeeld met andere Europese lidstaten. "Wat ik u vraag is als u opgeroepen wordt, u ook gaat."

NL zal ook wel volgen

Bron

https://twitter.com/omroepbrabant/status/1343598009972649986?s=21
Franco is toch niet helemaal overleden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 28 december 2020 @ 18:32:46 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_197030281
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:20 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Mee eens, dan moeten we op SP gaan stemmen, die is echt voor de zorg.
Ja, dat zou wel goed zijn. Dan is er straks meer geld voor zorgverleners, meer persoonlijke aandacht, meer capaciteit, meer handen aan het bed. En geen vervelende kpi's bij zorgverleners en zorgverzekeraars, leidt ook alleen maar tot werkdruk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_197030302
quote:

Dit gaat al lang niet meer om de zorg hoor :') _O- check dat artikel, geen woord over het zorg argument. Vind je het gek als je alles gaat lopen verbieden en sluiten, ze snijden zichzelf ontzettend in de vingers. Rutte zit lekker binnen in zijn penthouse, en de mensen op straat mogen zijn wanbeleid opknappen.
tja dat krijg je ervan met dat ze alleen maar mogen de-escaleren tegenwoordig en amper mogen ingrijpen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 28 december 2020 @ 18:34:24 #157
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_197030349
Ik ben wel blij met dat online onderwijs. Nu wordt werkelijk iedereen genaaid, ook jonge ouders met een baan.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_197030415
quote:
7s.gif Op maandag 28 december 2020 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben wel blij met dat online onderwijs. Nu wordt werkelijk iedereen genaaid, ook jonge ouders met een baan.
Want eerst werden mensen met kinderen ontzien? Of werden kindvrije mensen harder geraakt op de een of andere manier?
pi_197030431
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je bent er sowieso al redelijk vanaf als je denkt dat figuren die hulpverleners bekogelen zich iets gaan aantrekken van een avondklok.
De overheid heeft toch een online concert geregeld? Dat heeft een miljoen aan belastinggeld gekost. Dat hebben ze slim bedacht, nu blijft iedereen braaf binnen zitten met een bekertje ranja op de bank.

Het gebrek aan inlevingsvermogen is echt stuitend. Ze hebben geen idee wat er allemaal speelt en wat ze indirect allemaal aanrichten met hun beleid. En er dan raar van op kijken dat het uit de hand loopt met oud & nieuw.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_197030433
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gras is groen, Red Team wil strengere regels.
Ik ben nu al angstig voor het moment dat Corona in een grijs verleden ligt. Wat zou ik met mijn leven moeten zonder de duidingen van Yorick en Marino. Hoe leeg zal mijn leven zijn als niet door een club ‘experts’ bepaald kan worden hoe laat ik nog mn huis uit mag of met hoeveel vrienden ik af mag spreken.

Twee weken terug zei Wim Schellekens nog op de radio dat dit echt heel zware maatregelen waren, en dat we er niet te lichtzinnig over moeten doen. En nu zeggen zijn collega’s: weet je wat, het kan nog zwaarder. Het erge is nog, mensen zeggen: Ja, goed idee. Die van het Red Team zijn zo dom nog niet
pi_197030549
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:36 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben nu al angstig voor het moment dat Corona in een grijs verleden ligt. Wat zou ik met mijn leven moeten zonder de duidingen van Yorick en Marino. Hoe leeg zal mijn leven zijn als niet door een club ‘experts’ bepaald kan worden hoe laat ik nog mn huis uit mag of met hoeveel vrienden ik af mag spreken.

Ach, dan kun je altijd nog het coronalied opzetten en in gedachten teruggaan naar deze tijd.
pi_197030598
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 18:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Ach, dan kun je altijd nog het coronalied opzetten en in gedachten teruggaan naar deze tijd.
Die was ik vergeten, bedankt hè..
pi_197030644
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:36 schreef chratnox het volgende:

[..]

Twee weken terug zei Wim Schellekens nog op de radio dat dit echt heel zware maatregelen waren, en dat we er niet te lichtzinnig over moeten doen. En nu zeggen zijn collega’s: weet je wat, het kan nog zwaarder. Het erge is nog, mensen zeggen: Ja, goed idee. Die van het Red Team zijn zo dom nog niet
ik denk dat we ( mijn vrouw en ik ) dit heel snel weer vergeten net zoals al het negatieve in ons leventje en gewoon genieten wat we op dat moment kunnen doen en meemaken, we hebben alweer prachtige plannen klaar staan.
pi_197030655
quote:
7s.gif Op maandag 28 december 2020 18:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Franco is toch niet helemaal overleden.
Spot on.
zie email 27 oktober
  maandag 28 december 2020 @ 18:49:48 #165
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197030847
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:09 schreef JosMert het volgende:
Spanje gaat een register aanleggen met vaccinweigeraars. Deze lijst wordt gedeeld met andere Europese lidstaten. "Wat ik u vraag is als u opgeroepen wordt, u ook gaat."

NL zal ook wel volgen

Bron

https://twitter.com/omroepbrabant/status/1343598009972649986?s=21
Je bron klopt niet. De enige bron die ik vind spreekt niet over het delen van de lijst met andere landen. Het is trouwens een register van de vaccinatie status, iedereen komt er dus in.

Als ze registreren wie wel gevaccineerd is lijkt het me niet vreemd dat ze dat ook doen met degenen die het vaccin weigeren. Zo vermijden ze dat mensen weigeren "omdat ze niet in een database willen opgenomen worden".

quote:
https://www.thelocal.es/2(...)d-will-be-registered

Those who don’t wish to be immunised against the virus will not remain anonymous and the Ministry of Health will register the names of people who refuse to have it and their reasons why, reports 20Minutos.

The Minister of Health, Salvador Illa has assured the Spanish public that the vaccine is effective against the new strain of Covid too, of which "there is no evidence" in Spain.

This information will be included in a ‘vaccination registry’ of each citizen. This new information appeared in a report on Vaccination Strategy against Covid, which was released by the the Ministry of Health on Monday, December 21st.

The document states: "Without prejudice the duty of collaboration falls on individuals to get vaccinated against COVID-19 and will be voluntary”. Despite this, it adds that "it is considered important to register cases of rejection of the vaccination in the vaccination registry, in order to understand the possible reasons for this in different population groups”.

Those who agree to be vaccinated must first give verbal informed consent, except in certain circumstances when it may be required in writing, for example when it comes to vaccinating children in schools, when parents or guardians are not present.
are we infinite or am I alone
pi_197031062
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 15:56 schreef Ven1972 het volgende:
De servers hebben wel een goede kracht nodig om te rekenen en data verwerken. Maar echter is het lastig om 2 verschillende software met elkaar probleemloos te communiceren met bepaalde gegevens aan elkaar door te geven. Als men GGD een andere soort bestand aan het RIVM doorstuurt en moet weer in een ander soort bestand verwerkt worden, dat duurt wel uren of minuten lang afhankelijk van kracht van de server.
Dat gaat tegenwoordig toch meestal via API's ipv bestanden uitwisselen.
Alpha kenny one
pi_197031085
Besmettingcijfers dalen is het goed nieuws of niet wat denken jullie
  maandag 28 december 2020 @ 18:56:30 #168
432997 Ven1972
Man met humor
pi_197031086
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef falling_away het volgende:

[..]

Dat gaat tegenwoordig toch meestal via API's ipv bestanden uitwisselen.
Ja dat ook, maar kan ook liggen aan de brandbreedte van verbindingen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_197031144
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Lowkeyz het volgende:
Ja, goed nieuws......op dit moment.
  maandag 28 december 2020 @ 19:02:15 #170
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197031324
quote:

Ik vind het altijd zo raar dat men alle kanten op wijst behalve die van de idioten die hulpverleners belagen met vuurwerk. Nee, het probleem ligt bij het vuurwerkverbod, de provocerende aanwezigheid van de politie, het feit dat deze mensen net als de rest van het land niks leuks te doen hebben, de politici in hun ivoren toren...
pi_197031345
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:56 schreef Lowkeyz het volgende:
Nee verschrikkelijk nieuws is het.
pi_197031359
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:49 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Je bron klopt niet. De enige bron die ik vind spreekt niet over het delen van de lijst met andere landen. Het is trouwens een register van de vaccinatie status, iedereen komt er dus in.

Als ze registreren wie wel gevaccineerd is lijkt het me niet vreemd dat ze dat ook doen met degenen die het vaccin weigeren. Zo vermijden ze dat mensen weigeren "omdat ze niet in een database willen opgenomen worden".
[..]

NOS meldt dat wel: https://nos.nl/liveblog/2(...)vaccinoverdosis.html

Daarnaast vind ik een register waar de gevaccineerden in staan (en de niet#gevaccineerden dus niet) toch wel even van een andere orde dan centraal vastleggen wie waarom weigert en die lijst gaan delen. Vooral dat laatste maakt dat je volgens mij niet anders kan dan concluderen dat hier sprake is van een vorm van dreigen en dwang.
zie email 27 oktober
  Moderator maandag 28 december 2020 @ 19:05:22 #173
236264 crew  capricia
pi_197031438
Wat is dit??
twitter

Iemand een betere bron? Zal zelf ook even zoeken na het eten.

Edit. Het is nu live. De WHO.
twitter

[ Bericht 36% gewijzigd door capricia op 28-12-2020 19:10:27 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197031439
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:27 schreef Discombobulate het volgende:
Hypothetisch als de besmettingen niet gaan dalen in de toekomst. Het is nog ons enige middel.
Precies, want wat een enorme vlucht neemt het aantal contacten toch in de avond! Precies dat moet aan banden gelegd worden! _O-
  maandag 28 december 2020 @ 19:07:18 #175
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197031505
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 19:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

NOS meldt dat wel: https://nos.nl/liveblog/2(...)vaccinoverdosis.html

Daarnaast vind ik een register waar de gevaccineerden in staan (en de niet#gevaccineerden dus niet) toch wel even van een andere orde dan centraal vastleggen wie waarom weigert en die lijst gaan delen. Vooral dat laatste maakt dat je volgens mij niet anders kan dan concluderen dat hier sprake is van een vorm van dreigen en dwang.
Volgens mij werkt dit averechts en gaan en hoop mensen uit principe weigeren door dit soort gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')