Ja, de verliezer van deze rit is sowieso al wel klaar waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 december 2020 13:24 schreef hhh38 het volgende:
Laatste kans voor Visser en Achtereekte om zich ergens voor te plaatsen
Over wie gaat dit (keek niet)?quote:Op maandag 28 december 2020 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
Wat sneu, ze heeft er weinig plezier in nog (lijkt het)
Visserquote:
Hoe minder Sven schaatst, hoe meer erover gepraat wordt.quote:Op maandag 28 december 2020 14:09 schreef Em31 het volgende:
Word soms echt moe van al dat gelul steeds over Kramer. Je vergeet af en toe dat Roest gewoon steeds aan het winnen is.
Echt ja. Het programma begon ermee om 1 uur en nu ook weer voor de 10 km. Terwijl iedereen het gisteren al aan zag komen dat hij toch niet mee zou doen.quote:Op maandag 28 december 2020 14:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe minder Sven schaatst, hoe meer erover gepraat wordt.
De gebochelde van Thialfquote:
Vraag ik me ook al jaren af.quote:Op maandag 28 december 2020 14:20 schreef Remco het volgende:
Na dit mooie verhaal over Jansman ben ik oprecht benieuwd hoe ze bij Chris Huizinga zijn gekomen bij Jumbo.
Probleem is wel dat dit bij Visser al vaker geroepen isquote:Op maandag 28 december 2020 14:18 schreef pietkanarie het volgende:
Komt wel goed met Visser, ze lijkt wel weer de goede kant op te gaan. Dit kwam gewoon te vroeg, nu kan ze mooi even gaan resetten/uitrusten of wat dan ook nodig is.
Ik juich voor een baanwereldrecord voor Bergsma.quote:Op maandag 28 december 2020 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
Snelste 10.000 meters in Thialf:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |