Hoezo rood ?quote:Op maandag 28 december 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je ook in het rood gekleed vandaag?
Ik zei ook 1 van de beste nummer ooit en het beste nummer van dit uur.quote:Op maandag 28 december 2020 12:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar je schrijgft het ook zelf op
wat moet dat moet, daarna vrijheid blijheidquote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel.
Beetje wat dingen afmaken die moeten en dan ben ik vrij
Jij ook een hele mooie dag
Ja dit was blijkbaar zelfs een oudjaarsplaat in de jaren dat ik niet luisterde. Vind ik wel heel hoog, al mag ie wel terug naar de 500-600.quote:
Such a shamequote:Op maandag 28 december 2020 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben Talk Talk eigenlijk pas na de dood van Hollis gaan waarderen
Lady in reeeeeeeeeedquote:
op mezelf, nee. Maar bij vrouwenquote:
En die mis ik danquote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zei ook 1 van de beste nummer ooit en het beste nummer van dit uur.
Hangt van de kleding en de persoon die ze draagt afquote:
Ik vooral wit met zo'n rode baan in het midden niet.quote:
Ja dat zeg ik. Heel dat album overigens (The Getaway)quote:Op maandag 28 december 2020 12:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze man heeft ook Don't Pay the Ferryman gemaakt, aanradertje als je meer van uptempo rock houdt
je mist teveelquote:
Dat is niet helemaal de tekst geloof ikquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 28 december 2020 12:51 schreef MTheBassman het volgende:
we hebben hierna wel een probleem
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 28 december 2020 12:51 schreef MTheBassman het volgende:
we hebben hierna wel een probleem
Dat is valsspelen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:50 schreef cafca het volgende:
Dit is overigens een nog beter album dan the colour of spring:
[ afbeelding ]
quote:
Echt hèquote:Op maandag 28 december 2020 12:52 schreef MTheBassman het volgende:
en natuurlijk praat hij niet door het intro van coldplay
Bottomless dus?quote:Op maandag 28 december 2020 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind rode lingerie wel top vaak
ik kreeg eigenlijk niet zo goed mee wat ie zei, kan iemand het samenvatten?quote:Op maandag 28 december 2020 12:52 schreef PippenScottie het volgende:
Niemand zit op je mening te wachten Gijs!
LIMOENTJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHquote:Op maandag 28 december 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOODGAAAANG SWERELD ALLERBESTE LEUKSTE LIEFSTE HARDWERKENDSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
![]()
quote:
Ken alleen die ene zin “lady in red” maar het liedje zelf nooit helemaal gehoordquote:
Boeit het je daadwerkelijk?quote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kreeg eigenlijk niet zo goed mee wat ie zei, kan iemand het samenvatten?
* MTheBassman neemt een shotjequote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Echt een geweldig band dat Coldplay! Alles wat ze uit hebben gebracht is legendarisch.
ik ben gewoon nieuwsgierigquote:
Toch eens helemaal gaan luisteren danquote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOODGAAAANG SWERELD ALLERBESTE LEUKSTE LIEFSTE HARDWERKENDSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
![]()
[..]
Ken alleen die ene zin “lady in red” maar het liedje zelf nooit helemaal gehoord
Bedankt Jeroenquote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Echt een geweldig band dat Coldplay! Alles wat ze uit hebben gebracht is legendarisch.
quote:Op maandag 28 december 2020 12:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Oké snel weer weg![]()
veel plezier hier en tot snel
kom je niet meer in dts noodgang?quote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOENTJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH![]()
Ik check tegenwoordig ook soms flighttracker om te kijken waar deze noodzakelijke reizigers naar toe gaan.quote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Er vliegt een vliegtuig over. Iedereen de lucht in kijken, die zien we niet meer zoveel de laatste tijd
Spinvis?quote:
Nootje!!!! Sorryquote:Op maandag 28 december 2020 12:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kom je niet meer in dts noodgang?ik ga je een paar x gementiond op discord maar gewoon niks negeer mode alles
maar je leeft nog
Chemtrailsquote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Er vliegt een vliegtuig over. Iedereen de lucht in kijken, die zien we niet meer zoveel de laatste tijd
het maakt niet uitquote:Op maandag 28 december 2020 12:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nootje!!!! Sorry![]()
Discord is bij mij niet zo heel actief
Net als Alt-J.quote:Op maandag 28 december 2020 12:56 schreef peaceman het volgende:
toch wonderlijk dat je na 1 geweldig album zulke matige muziek kunt gaan maken.
moest ff zoeken, ik zocht wat op google imagesquote:Op maandag 28 december 2020 12:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waar heb je dat gifje nou vandaan?
Zekers!!!quote:Op maandag 28 december 2020 12:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
het maakt niet uit
nu weet ik dat het goed zit its allll good
Even lunchen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:57 schreef Zorro het volgende:
Volgend uur is ook niet veel. Duran Duran, CCR maar dan een van hun minste, en vooral de Stones.
Maar dat was het wel. Douche uurtje lijkt me zo.
quote:Op maandag 28 december 2020 12:57 schreef cafca het volgende:
Mensen die"Happy new jear" schrijven.
Doe dan gewoon Nederlands, als je geen Engels kunt.
Oke sorriequote:Op maandag 28 december 2020 12:57 schreef cafca het volgende:
Mensen die"Happy new jear" schrijven.
Doe dan gewoon Nederlands, als je geen Engels kunt.
Je vergeet The Curequote:Op maandag 28 december 2020 12:57 schreef Zorro het volgende:
Volgend uur is ook niet veel. Duran Duran, CCR maar dan een van hun minste, en vooral de Stones.
Maar dat was het wel. Douche uurtje lijkt me zo.
Daar doe ik mijn uiterste best voor jaquote:
Heb hem op mn eigen imgur staan, paar jaar terug gejat van iemand hierquote:Op maandag 28 december 2020 12:57 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
moest ff zoeken, ik zocht wat op google images
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |