Hoezo rood ?quote:Op maandag 28 december 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je ook in het rood gekleed vandaag?
Ik zei ook 1 van de beste nummer ooit en het beste nummer van dit uur.quote:Op maandag 28 december 2020 12:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar je schrijgft het ook zelf op
wat moet dat moet, daarna vrijheid blijheidquote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel.
Beetje wat dingen afmaken die moeten en dan ben ik vrij
Jij ook een hele mooie dag
Ja dit was blijkbaar zelfs een oudjaarsplaat in de jaren dat ik niet luisterde. Vind ik wel heel hoog, al mag ie wel terug naar de 500-600.quote:
Such a shamequote:Op maandag 28 december 2020 12:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben Talk Talk eigenlijk pas na de dood van Hollis gaan waarderen
Lady in reeeeeeeeeedquote:
op mezelf, nee. Maar bij vrouwenquote:
En die mis ik danquote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zei ook 1 van de beste nummer ooit en het beste nummer van dit uur.
Hangt van de kleding en de persoon die ze draagt afquote:
Ik vooral wit met zo'n rode baan in het midden niet.quote:
Ja dat zeg ik. Heel dat album overigens (The Getaway)quote:Op maandag 28 december 2020 12:50 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Deze man heeft ook Don't Pay the Ferryman gemaakt, aanradertje als je meer van uptempo rock houdt
je mist teveelquote:
Dat is niet helemaal de tekst geloof ikquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 28 december 2020 12:51 schreef MTheBassman het volgende:
we hebben hierna wel een probleem
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op maandag 28 december 2020 12:51 schreef MTheBassman het volgende:
we hebben hierna wel een probleem
Dat is valsspelen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:50 schreef cafca het volgende:
Dit is overigens een nog beter album dan the colour of spring:
[ afbeelding ]
quote:
Echt hèquote:Op maandag 28 december 2020 12:52 schreef MTheBassman het volgende:
en natuurlijk praat hij niet door het intro van coldplay
Bottomless dus?quote:Op maandag 28 december 2020 12:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind rode lingerie wel top vaak
ik kreeg eigenlijk niet zo goed mee wat ie zei, kan iemand het samenvatten?quote:Op maandag 28 december 2020 12:52 schreef PippenScottie het volgende:
Niemand zit op je mening te wachten Gijs!
LIMOENTJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHquote:Op maandag 28 december 2020 12:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOODGAAAANG SWERELD ALLERBESTE LEUKSTE LIEFSTE HARDWERKENDSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |