quote:Op maandag 28 december 2020 12:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is een ander nummer. Maar mijn lievelingszin en tekst op geboortekaartje van Lennon 🧡
Grijsgedraaid op YT.quote:Op maandag 28 december 2020 12:47 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens is het Montreux 1986 concert verplichte kost voor elke muziekliefhebber.
Oh, nou ik neem het wel weer over danquote:Op maandag 28 december 2020 12:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Borrelnootje de gezegende![]()
![]()
![]()
Ik moet ook gelijk weer weg
Ja maar je schrijgft het ook zelf opquote:
Arie Ribbensquote:Op maandag 28 december 2020 12:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik net iets ervoor, en dit jaar ook weer dat er een artiest dood ging net nadat ik de muziek fucking vet begon te vinden
Dus mocht je nog een artiest hebben waarvan je hoopt dat ze het loodje leggen, zorg ervoor dat ik ze dan heel vet vind
134 zelfsquote:Op maandag 28 december 2020 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ooit op 160 ofzo meen ik
Hier hoef je toch niet voor te schamen?quote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Is dit een guilty pleasure of hoef ik me niet te schamen?
Nooit (integraal) geluisterd.quote:Op maandag 28 december 2020 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hot take: Colour of Spring is het beste album van Talk Talk. Niet dat wazige gedoe van erna, en niet dat generieke gedoe van ervoor.
Dank je wel.quote:Op maandag 28 december 2020 12:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
limoentjuh onze vrolijke queen
aw jammmer nou iig fijne dag vriendin
neuh, deze is best prima te doen.quote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Zeker wel, ik doe met je meequote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Never forgetquote:Op maandag 28 december 2020 12:49 schreef PippenScottie het volgende:
Beste jopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |