quote:
Ken alleen die ene zin “lady in red” maar het liedje zelf nooit helemaal gehoordquote:
Boeit het je daadwerkelijk?quote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kreeg eigenlijk niet zo goed mee wat ie zei, kan iemand het samenvatten?
* MTheBassman neemt een shotjequote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Echt een geweldig band dat Coldplay! Alles wat ze uit hebben gebracht is legendarisch.
ik ben gewoon nieuwsgierigquote:
Toch eens helemaal gaan luisteren danquote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOODGAAAANG SWERELD ALLERBESTE LEUKSTE LIEFSTE HARDWERKENDSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
![]()
[..]
Ken alleen die ene zin “lady in red” maar het liedje zelf nooit helemaal gehoord
Bedankt Jeroenquote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Echt een geweldig band dat Coldplay! Alles wat ze uit hebben gebracht is legendarisch.
quote:Op maandag 28 december 2020 12:54 schreef Limoentjuh het volgende:
Oké snel weer weg![]()
veel plezier hier en tot snel
kom je niet meer in dts noodgang?quote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOENTJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHH![]()
Ik check tegenwoordig ook soms flighttracker om te kijken waar deze noodzakelijke reizigers naar toe gaan.quote:Op maandag 28 december 2020 12:53 schreef PippenScottie het volgende:
Er vliegt een vliegtuig over. Iedereen de lucht in kijken, die zien we niet meer zoveel de laatste tijd
Spinvis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |