Dat zijn de betere adviezen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd.
Volgens mij broertje moest ik maar een rijke vent aan de haak slaan. Toen ik instemmend antwoordde met 'Ja een leuke vent zou wel helpen.. ' 'Nee ik zei niet leuk, ik zei rijk'
Hm, fles wijn is leeg..... Ik heb nog La Trappe Isi d'Or staan..... gaat vast niet goed.....quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wilde het met gewoon bier doen
Rijk ben ik sowieso nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd.
Volgens mij broertje moest ik maar een rijke vent aan de haak slaan. Toen ik instemmend antwoordde met 'Ja een leuke vent zou wel helpen.. ' 'Nee ik zei niet leuk, ik zei rijk'
Klinkt als een slimme jongenquote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd.
ja, je moet daar niet vrijdag- of zaterdagmiddag heengaan, iedereen wil daar zitten.quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben ik geweest! Superdruk wel, maar wel leuk ja
Zoomersquote:Op zondag 27 december 2020 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Generatie kansloos op de arbeids- en woningmarkt
ach gewoon proberenquote:Op zondag 27 december 2020 23:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, fles wijn is leeg..... Ik heb nog La Trappe Isi d'Or staan..... gaat vast niet goed.....
quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij staat dan ook meer dan 1000 plaatsen onder Brabant en Oceaan.
Dat is niet waar want hij is geïnspireerd op een zojuist gedraaide plaat.quote:
Wat houdt het in?quote:Op zondag 27 december 2020 23:15 schreef peaceman het volgende:
Doet iedereen straks het shotjes spel?
Zeker, daar kun je wat meequote:Op zondag 27 december 2020 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn de betere adviezen.
Morgen even naar de huisarts.quote:
Ey die ken ikquote:Op zondag 27 december 2020 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Groningen heeft een erg bekend café genaamd de Pintelier, die hebben misschien wel de meeste biertjes van alle kroegen in Groningen, Judas hadden ze ook onder andere, smaakte prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |