Ben ik geweest! Superdruk wel, maar wel leuk jaquote:Op zondag 27 december 2020 23:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Groningen heeft een erg bekend café genaamd de Pintelier, die hebben misschien wel de meeste biertjes van alle kroegen in Groningen, Judas hadden ze ook onder andere, smaakte prima
Hou het meestal bij 3quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel n stevige. Daar hoef je er geen 5 van te drinken op n avond!
Dat zijn de betere adviezen.quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd.
Volgens mij broertje moest ik maar een rijke vent aan de haak slaan. Toen ik instemmend antwoordde met 'Ja een leuke vent zou wel helpen.. ' 'Nee ik zei niet leuk, ik zei rijk'
Hm, fles wijn is leeg..... Ik heb nog La Trappe Isi d'Or staan..... gaat vast niet goed.....quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wilde het met gewoon bier doen
Rijk ben ik sowieso nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd.
Volgens mij broertje moest ik maar een rijke vent aan de haak slaan. Toen ik instemmend antwoordde met 'Ja een leuke vent zou wel helpen.. ' 'Nee ik zei niet leuk, ik zei rijk'
Klinkt als een slimme jongenquote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou idd.
ja, je moet daar niet vrijdag- of zaterdagmiddag heengaan, iedereen wil daar zitten.quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben ik geweest! Superdruk wel, maar wel leuk ja
Zoomersquote:Op zondag 27 december 2020 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Generatie kansloos op de arbeids- en woningmarkt
ach gewoon proberenquote:Op zondag 27 december 2020 23:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Hm, fles wijn is leeg..... Ik heb nog La Trappe Isi d'Or staan..... gaat vast niet goed.....
quote:Op zondag 27 december 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij staat dan ook meer dan 1000 plaatsen onder Brabant en Oceaan.
Dat is niet waar want hij is geïnspireerd op een zojuist gedraaide plaat.quote:
Wat houdt het in?quote:Op zondag 27 december 2020 23:15 schreef peaceman het volgende:
Doet iedereen straks het shotjes spel?
Zeker, daar kun je wat meequote:Op zondag 27 december 2020 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zijn de betere adviezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |